Skip to main content

Ema rõõmud. Ehk kuidas ma õmblesin voodipehmendused ja tekikoti...

Kõik algas juba enne seda, kui minu kõige vanem vend sai esimest korda onuks ja mina emaks. Alguse sai see siis, kui ma vennale teada andsin, et nüüd lõpuks saab ta onuks :) Just tol hetkel me otsustasime, et voodi meisterdab meie Muksule tema. Kuna poja häll-voodi sai NII suurepärane, siis ei tahtnud ma sinna sisse midagi, mis selle ilu varjutaks. Aga elu käib oma rada ja mu poeg isepäise vähina arvas, et tema tahab. Seda näitas ta välja luti võrede vahelt välja viskamisega. Samuti enda pea pulkade vahele ajamisega (õnneks päris läbi ei mahtunud :D). Igaks juhuks veel ka käte ja jalgade pulkade vahelt läbi ajamisega. Et ma ikka aru saaks - ta VAJAB voodiäärepehmendusi! 

Nii ma need siis oktoobri lõpus õmblesin. Kassikangast :) Ühe lühikese pea juurde ja teise pika kõrvale. Jalgade otsa õnneks ta ei ulatu (veel) ja teisele pikale küljele ei ole mõtet - siis ma peaks öösiti koguaeg luti otsimiseks ja suhu panemiseks püsti tõusma. Pealegi teine voodipool ei meeldi piisavalt, et seal võrede vahele end pressida. 

Kassikangas 

Aega võttis see töö 2 päeva. Tegin igal võimalusel kui poja vähegi rahulik oli. Kantimine oli nagu oli, tookord õnneks nurki tegema ei pidanud. Nurkadest väljatulevate paeltega ma ise väga rahul pole, aga enda tarbeks kõlbab küll. Eks ma tasapisi õpin ja harjutan... 

Avastasin ääristuse! :)

Siinkohal jõuangi mõtetega samasse paika, kus igakord olen, kui õmblen. Mul on tohutult hea õmblusmasin!! Alati kui miskit jälle olen valmis käkerdanud, tänan oma kaasat, kes mulle selle sünnipäevaks kinkis. Mina võin ju rumal olla õmblemise osas, aga nii targa masina abil saan mina ka ükskord targaks ;) Kõik minu käkerdamised ja pusimised on see masin ilma nurinata vastu pidanud. Iga kord avastan mõne uue asja :) Nõel üleval või all nupp, sõlmimise nupp, niidistaja, ääristus (ja mina veel arvasin, et ilma overlokita ei saa...), tald, mis liigutab ka ülemist kangakihti jne jne jne. Enamike taldade funktsioone ma veel ei tea - oskan ainult 4 erinevat kasutada. Neidki kobaga. Õppimisrõõmu tohutul määral!

Ahjaa. Täna õmblesin tekikoti. Mul oli ainult üks poest ostetud ja see sai mustaks. Tuli miskit ette võtta :) Varesele valu, harakale haigus - meie poiss magab oma uue tekikoti all mõnusat ööund!

Tekikott ja pehmendused

Kaarli häll-voodi. Ainulaadne nagu omanikki ;)

Comments

janikaa said…
Väga ilusad ja vajalikud asjad oled õmmelnud :)
Voodi on ikka super mõnus, olen seda isegi oma silmaga näinud ;)
Sirtsuk said…
Voodipehmendus on eriti nunnu!
LumiDesigns said…
Leidsin Su siiski internetiavarustest üles :) Väga ilusad voodipehmendused on! ja tekikott on ka väga ilus! Sa jõuad ikka uskumatult palju!
Kadri Kivistik said…
Aitäh,aitäh :) Kaarlile meeldivad ka voodipehmendused - eriti meeldib talle neid kasse küüntega kraapida igal hommikul.