Skip to main content

Jõululiniku väike sugulane

Kõik algas sellest, et ema andis mulle vanad jõuluteemalise kangaga kardinad. Minul tuli kohe isu lapitehnikat proovida. Sain valmis ja näitasin paar postitust tagasi enda esimest katsetust. Paar päeva peale selle liniku õmblemist tormasin Karnaluksi ja soetasin endale lõikemati, ketaslõikuri ja ühe paksu joonlaua. Oh seda mõnu, mis mind siis kodus ees ootas! 


Esimesena tulid lõikuri ja joonlaua alt välja pisikese liniku tükid. Kujundus sarnane nagu suurelgi, seega väikse sugulase nime ta sai :) Sattusin lõikamisega aga nii hoogu, et pisikesi tükke jäi hulgim ülegi. Nende saatusest kirjutan juba järgmine kord.

Siin siis väike sugulane. Ikka veel proovitöö, arenguruumi on maa ja ilm :D




Paras küünal peale panna ja lauanurgale kaunistuseks :)

Comments

Anonymous said…
Väga ilusad linikud ja õmblemine tuleb ju päris hästi välja,
ajad mulle ka vaikselt õmblemise isu peale, mul igavene hunnik materjali juba kogunenud õmblemiseks, aga tegudeni ei jõua kuidagi :)
Anonymous said…
Janika olin siis ;)
Kadri Kivistik said…
:) Aitäh! Mulle õmmelda nüüd meeldib - mu õmblusmasin on lihtsalt nii hea. Enne pusisin mingi Singeri masinaga ja see rikkus kogu riide ära - isegi paranduses öeldi, et pole mõtet. Tahaks kohe kõik asjad ise õmmelda, aga oskustest jääb puudu. Eks ma nii vaikselt harjutan :)
Mari said…
Nii ilus ja iseenesest on ju nii tore jõuluajal piiluda lauanurgale ja mõelda- ise tegin...see on kuidagi jõuluajal veel parem kui ülejäänud aja...igatahes kaunis töö ja pildilt küll ei paista,et miskit ei ole täiuslik... ära ole liiga kriitiline... kui sa ise ei ütleks, siis ma mitte-teadjana küll aru ei saaks, et sa lapitehnikas algaja oled... Edu!
LumiDesigns said…
Tõeliselt kaunis! Oledki endale kaheksakanna-pisiku saanud :)))
Kadri Kivistik said…
Täiesti :D Mul hetkel lausa 12 kaheksakannaga linik käsil. Loodan ikka enne jõule valmis saada :)
Anonymous said…
Super kena! :) Ja tükid on väga hästi kokku kujundatud. Täitsa jõulumeeleolu tunde toob kallale :P

inga