Skip to main content

Jõululina projekti soojendus

Osalen sel aastal TK "Lina Jõululauale" projektis. Selle jaoks tegin nüüd ühe soojenduskatse. Et ikka tehnikat paremini omandada, harjutada, lihvida. Ausalt öeldes OLEKS saanud paremini. Tükid tuleb ikka kõik väga täpselt välja lõigata, õmmelda tuleb täiesti sirgjooneliselt, lapiribade ühendamisel tuleks kõik õmbluskohad samale joonele sättida jne jne. Aga see on mu esimene selline "päris" lapitöö. Poja tekk ei lugenud - seal oli asi lapikestest kaugel :D

Kantimisega on ikka veel raskusi, nurkadega eriti. Tegin jälle sarnaselt pajalappide loos viidatud kantimisele, aga selle tehnika omandamine nõuab aega ja pingutust. 

Liniku idee on saadud siit. Mina lihtsalt kohandasin enda tasemele ja jätsin keskosas selle kõrgendatud pildikese ära ja teppida ka ma nii ilusti ei oska. Mina teppisin lihtsalt kaheksakanna kujundi sinna teisele poole. Seegi jäi poolvildakas. 

Kangaks on vanad kardinad, millele ma kääridega kohe 1:0 tegin. Natuke on kulumisjälgi näha, aga sest pole miskit. Taaskasutus missugune!

Aga kokkuvõttes olen ikkagi rahul! Kuskilt pean ju alustama ja selline pisike linik oli väga mõnus tegemine. Eile sai lapid välja lõigatud ja täna kokku õmmeldud. Loodan, et mu emale ka meeldib ja et linik leiab kasutust :)

Suurus u 50x50 cm

 Värvid jälle puhta valed. Ehtne jõulupunane ja -roheline tegelikult. Mis teha - päeval lihtsalt ei jõua pildistada, aga õhtul on "näitamise valu" ju NII suur :D

Comments

Diana Tammann said…
Ilus linik! Kui see on ainult proovitöö, mida siis päris tööks oodata ;))) Tubli, mulle sinu variant linikust meeldib rohkem kui see millele viitasid. :)
Kadri Kivistik said…
Aitäh Sirtsuk! Nii hea on lugeda, et teistele ka meeldib :)
Anonymous said…
Väga jõululik ja armas!