Skip to main content

Sall ja kaks mütsi

 

Täna saan siis näidata salli. Alustasin selle kudumist juba kevadel. Siis kui veel külm oli. Tahtsin endale sooja ja mõnusat salli, aga suur suvi jõudis enne kohale. Võtsin nüüd vardad uuesti pihku ja kudusin valmis. Sai teine õite pikk ja lainetav. Soe kah. 

Nagu merelaine - aga punane :D


Salli juurde oli kohe vaja ka mütsi. Mu enda vana punane müts oli valet värvi punane, tokras ja topiline ning üleüldse ei tahtnud enam peas püsida. Seega sai kootud salliga samast lõngast ja sama mustrit kasutades müts. Müts, mis peale viite harutamist IKKA lõpuks liiga kitsaks osutus (minu patsi pärast). Ühe korra sain mütsiga jalutamas ikka käidud. Ehk leiab müts kasutust minu ema käes ja peas :)

Üleeile veel polnud lund maas...

Ilma patsita ehk sobiks, aga mulle meeldib juukseid punuda :)

Samal ajal kui olin pitsilist mütsi kudumas, süttis peas üks teine mütsiidee - punase ja valgega. Kaheksakandadega! Leidsin enam-vähem sobiva kaheksakanna idee Dropsi mustrikogust ühtedelt kinnastelt - siin. Kohendasin seda enda jaoks parajaks ja nii valmiski minu läbi aegade lemmikmüts! Kusjuures seda mütsi pidin vaid korra harutama, sest mulle ei meeldinud pikad lõngajooksul töö pahemal poolel. 

Minu lemmik - kaheksakand ;)



Tänase imeilusa lumesaju puhul sai pildistatud komplekti vankerdamise vahepeal ;)






Tehnilised andmed iseendale järgmiseks korraks:

Salli muster pärit siit.
Vardad 4,5 mm.
Lõnga kulus natuke üle 4 toki.

Pitsilise mütsi mustriks kasutatud salli mustrit.
Silmi soonikuosas 88, mustris 99 (9 mustrikordust). 
Lõng Novita Cloud Luxus (tumepunane).
Vardad 3 mm ringvardad (40 cm).
Lõnga kulus umbes 2 tokki.

Kaheksakandadega mütsi muster ise kokku leiutatud (link üleval pool).
Silmi soonikuosas 92, mustriosas 132. Kahandasin 10-s kohas pp-selt kokku kududes. 
Lõng Novita Cloud Luxus (tumepunane ja naturaalvalge).
Vardad 3 mm ringvardad (40 cm).
Punast lõnga kulus natuke üle ühe toki ja valget pool tokki.

Comments

Anonymous said…
ooo, väga kena komplekt :)
LumiDesigns said…
See teine komplekt on ikka tõeliselt ilus!
Oh, oskaks ma ka kududa...
Kadri Kivistik said…
Ma tänan! Minu meelest on kudumine palju lihtsam kui hõbedaga töötamine - ma aina vaatan oma sõrmust ja ohkan, et oskaks ma ka nii ilusaid asju teha ;)