Skip to main content

Aasta kokkuvõte - pildirohke postitus!

2010 on minu jaoks olnud suurte muutuste aasta. Aasta algusest peale olen olnud kodune, jaanilaupäeval sündis mu armas poja. Käsitöös olen sellel aastal palju edasi arenenud. Kui aasta alguses meeldis mulle kõige rohkem pärlitega tegeleda ja õmblemist ei sallinud üldse, siis aasta lõpus on pea vastupidi - pärlid enam niiväga ei tõmba ja õmblemist (eriti just lapitehnikat) naudin täielikult. Selles on kindlasti süüdi fakt, et juuli alguses enda sünnipäevaks sain oma kallilt kihlatult õmblusmasina. Olin seda ise sünnipäevaks küsinud (lausa ette näidanud täpse masina, mida tahan :D). Enda valikuga olen üdini rahul - paremat masinat minu jaoks lihtsalt ei ole olemas.

Kudumine ja heegeldamine on meeldinud mulle läbi aasta. Aasta lemmiktöödes on sees nii pärleid, kudumeid, heegeldusi kui ka õmblusi :) Minu jaoks on olnud erakordselt käsitöine aasta. Loodan, et järgmine aasta tuleb vähemalt sama palju käsitööd!

  

Pross ja tsa-tsa-tsaa käekett fimolehekestest. Komplekti kuulub ka kaelakee ja kõrvarõngad, mis valmisid 2009.
Esimene tõepoolest kantav riideeese, mille olen õmmelnud - raseduseaegne seelik!
Esimene arvestatav heegeldatud linik! Ise olen uhke, et sain nii heegeldamise kui ka venitamisega hakkama.
Esimesed mänguasjad, mis olen heegeldanud. Loodan, et neid tuleb veel!

Esimesed päris üleni minu kootud traditsioonilised villased sokid! Oh kui uhke!

Liithelmeste tegemist õppisin Drexi käe all. Tõeliselt ilusad ehted saab nendest!

Esimene oksjon IT-s, kus minu tehtud ehted läksid kaubaks :) Võitja tundus rahul olevat, mina aga õnnelik, et ehted leidsid endale perenaise!

Õmblesin voodipehmendused poja võrevoodile, samuti 2 tekikotti.

Esimene mustriga müts, mille olen kudunud. Kannan seda iga kord kui väljas käin.

Siit sai alguse minu lapitehnika. Ruudud said 5x5 suuruses ja tükk tegemist oli õmblusvarude triikimise ja kantimisega.

Kingitus Iirimaal elavale sõbrannale. Lapitehnika hakkas järjest enam mind köitma :)

Jõulukink mu keskmisele vennale. Olen koti üle nii uhke! Kogun juba punaseid kangaid, et endalegi taoline õmmelda.

Esimesed töötava luku ja voodriga randmekotid! :) Tundub, et järgmine aasta tuleb neid veel...

Minu lemmik lapitöö - 12-st kaheksakannast koosnev linik. Materjaliks sai kasutatud vanasid kardinaid. Järgmise aasta jõuludeks tahaks neid veel teha, praegune leiab oma kodu mu ema juures :)



Piltidelt on näha ka minu erinevad nimemärgid. Küll on seal Kadri näputööd, Kadri's crafts ja lõpuks Kadri M. Viimane ongi mu märgiks kuni saan endale uue perekonnanime. Tahan leida päris selle oma vesimärgi, mille piltidele lisan. Praegusega olen peaaegu juba rahul :) Järgmise aasta lõpuks on plaan see "täiesti minu" vesimärk valmis saada.



Samuti olen järgmine aasta kodu-lainel. Liitusin ju TK Hubane kodu aastaprojektiga ja kindlasti tuleb väga palju tegemisi, mis täidavad me korteri just meieliku kodu hõnguga. Samuti kavatsen õmmelda-õmmelda-õmmelda. Kangavarud tahavad varsti juba kapist välja hüpata :) 


Teile kõigile, mu kallid lugejaid, soovin särtsu ja mürtsu vana aasta ärasaatmiseks! Mina olen täna rahulikult kodus ja naudin head toitu ning ehk piilun katuseaknast ka ilutulestikku (kui muidugi selle lumekoorma all üldse akna lahti saab :D). 

Head ja paremat ning rohke käsitööga uut aastat!

Comments

Triin said…
Väga armas kokkuvõte! Kaunid tegemised ja ilusad fotod! Soovin Sulle toredat aastavahetust, rõõmu ja häid käsitöömõtteid uuel aastal!
Helen said…
Tubli-tubli! Palju kauneid tegemisi. Ilusat aastavahetust!
Kadri Kivistik said…
Aitäh-aitäh Triinu ja Helen! :)
Ülle said…
Uhked ja ilusad tööd!
Ilusat aastavahetust ja nobedaid näppe uuel aastal!
Kadri Kivistik said…
Aitäh Ülle! Sulle samuti ilusat aastavahetust!
Sirtsuk said…
Toredat aastavahetust Sulle!
Triine said…
Ilus aastaaruanne! Head toimekat käsitöist uut aastat!
Unknown said…
Oksjoni võitja on ehetega ülivägamega rahul :)

Head uut aastat!
Kadri Kivistik said…
Aitäh Sirtsuk, Triine ja unetiiger! :) Teile ka kõigile head uut aastat!
janikaa said…
Kaunid tööd sul :) Teguderohket uut aastat ja palju õnne tädiks saamise puhul:):)
Kadri Kivistik said…
Aitäh Janika! Ma olen nüüdseks jah uhke kahekordne tädi :P Sulle ja su meestekambale ka head uut ;)