Skip to main content

Kolmas advent. Ikka linik :)

Kolmas advent jõudis täiesti märkamatult kätte. Plaanis oli miljon asja, aga tehtud ei saanud ühtegi. Niisiis esitan täna suure hilinemisega enda kolmanda advendi tööd. Linik. Kaheteistkümne kaheksakannaga. Mõneks ajaks sai mul nüüd nendest küllalt :)

 



Tegin esimest korda elus piparkoogimaja. Lõikasin taignast täitsa umbes tükid välja ja ohtra glasuuriga need hiljem kokku said. Katusele panin kitse. Kiiksuga tegelased elavad seal sees :) Maja ees jänes, maja taga karu. Lammas oli ka, aga too pani plehku.



 Lõpetuseks aga üks poekott. Sai see kähku kokku vuristatud. Hea poes käia - teine kott on nagunii suur, see siis pisem kõrvale :)


Nüüd aga lähen täidan jõuluvana kingikotti edasi. Nii mõnigi asi on valmis saanud, aga ei saa siin ju enne jõule kõike näidata :)

Comments

Ülle said…
Ilus linik! Minu jaoks tulevad ka Jõulud sellise kiirusega, et advendid on kõik kiiresti ja märkamatult mööda lipsanud.
Piparkoogimaja on lahe, nii vahva kitseke katusel...Hõbesõrake (oli selline muinasjutt ju?). Üle kümne aasta (vähemalt) pole ma kodus piparkooke teinud, aga sel aastal on nii suur kihk teha.
Ilusat jõuluaega! Küll nüüd sai mul pikk jutt kirja:)
Kadri Kivistik said…
Aitäh Ülle! Tõepoolest meenutab kits katusel Hõbesõrakest! Nii armas jutuke oli. Ise aga puista laud jahu täis ja hakka piparkooke tegema! :) Ma detsembris juba 6 pannitäit neid küpsetanud ja ikka on kõik otsas (mehega kahekesi kõik kinni pistnud). Tore teha ja hea süüa. Ilusat jõuluaega sullegi!
Sirtsuk said…
Linik meeldib mulle ka väga! Lapitehnika on minu jaoks suht müstika! ;)
Piparkoogimaja pole ma vist mitte kunagi teinud, peaks ükskord ikka proovima....
Kadri Kivistik said…
Aitäh Sirtsuk! Mullegi on lapitehnika siiani müstika :D Õmblusvarude triikimise pool eriti. Aga kui pisitasa otsast alustada, siis saab hakkama :)
KK said…
Nii armas maja! Mind tabas ka sel aastal lapsemeelsus ja tegin shotikatega maja :)