Skip to main content

Jõulueri - lapikott, pajalapid ja jõululina

Kõigepealt soovin kõigile ilusaid jõulupühi! Loodan, et kõik tundsid kinkidest ja oma lähedastest rõõmu. Mina olen küll õnnelik, et minu pere meie pool jõule tähistas ja kinkidega olen ka marurahul :)

Jõululauale oli aga lina vaja. Panin end ammu juba kirja TK Lina jõululauale projekti, aga kuna tegelesin koguaeg pisemate linikutega, jäi päris lina jaoks aega väheks. Sai teine selline lihtne - ilus kangas ja õmmeldud ääred. Muu olekski liig olnud. Jõululaupäeval sai ka pildile püütud. 


Enne jõule sai ka valmis mu kingitus keskmisele vennale. Päris alguses polnud üldse kindel, kas ikka saan selle vennale kinkida - äkki tuleb liiga vilets (korra oli ka mõte, et kas ikka raatsin - liiga ilus :D aga see läks kohe üle). Tuli täpselt selline, nagu tahtsingi ja ise jäin rahule. Lapitehnikas poekott (sees vooder ja vahel ka ühekordne vatiin ruumilisuse jaoks ja ehk annab ka natuke tugevust juurde), lapiruuduga pajalapid (kahekordse vatiini ja tugeva riidega vahel) ning üks Brownie-segu.



Kiiksuga pajalapid - paelad jäid erinevatesse kohtadesse

Seestvaade kah :)
:)

Comments

Ülle said…
Oh kui lahe kott! Ilusates värvitoonides ka:)
Head pühade jätku!
Triine said…
Tõesti,väga ilus kott mõnusates toonides!
Anonymous said…
Ilusad lapitööd! Sutsuke
Kadri Kivistik said…
Aitäh Ülle, Triine ja Sutsuke! :)
Nele said…
Sul on väga ilmekad ( kaunid praktilised) tööd!