Skip to main content

Teine advent

Mõned päevad tagasi valmis jälle üks pisike linik emale. Kuna suurem linik veel valmis pole, siis näitan vähemalt sedagi. Koos värskelt valminud piparkookidega :)




Ju neid pisikesi linikukesi ikka kulub. Läheb küünlarasva peale ja jälle uut vaja. Nüüd neid varnast võtta - kindlasti mõni tuleb veel. 

Paar päeva tagasi aga kolasin ringi Buffini blogis. Ja taaskord jäi silma tema võtmetasku. Ma lihtsalt ei saanud end tagasi hoida ja seega meisterdasin endale samasuguse. Peaaegu täpselt. Minu lepatriinu tuli natuke kõõrakas ja ilma jalgadeta. Aga ma olen ise nii rahul :)


Comments

Anonymous said…
Vahvad tegemised! Sutsuke
Triine said…
Hästi sooja kujundusega blogi, mulle väga meeldib
Kadri Kivistik said…
Aitäh! :) Kohe soe tunne on - olen õigel teel järelikult!