Skip to main content

Knopfleri saatel poolikute tööde lõpetamine

Täna on kohe selline tuju, et tuleb Youtube'i link siia panna :) Nimelt olen täielikult poolikute tööde lõpetamise lainel. Taustaks aga mängib Mark Knopfler...


Selle loo inspiratsioon tuli Looney Tunes'i multikast Road Runneri ja Coyote tegelaskujude järgi. Aga minule seostub see hoopis aja ja minu tööde lõpetamise võidujooksuga - kumb siis osutub Road Runneriks ja kumb Coyote'ks  (ehk kumb aeglasemaks ja kumb kiiremaks :)).

Viimastel päevadel olen mina ees. Eile sain valmis poolikute tööde koti, täna aga padjapüürid, mis ootasid juba jupp aega oma lahtiharutamist ja uuesti kokku õmblemist. Mulle nimelt ei meeldinud sugugi, et poest ostetud kirjade järgi 50x60 suuruses padjapüürid tegelikult 30 sentimeetrit laiemad (neil oli see volditud äär, mis ilupatjade puhul on kena, kuid magamise jaoks küll hea ei ole). Lisaks mu padjad lihtsalt kadusid sinna sisse ära :) Nii ma siis harutasin kõik lahti ja õmblesin normaalsed padjapüürid endale. Lisaks sain jääkide kasti ilusat kangast :D

Vasakul ülejäänud kangas, paremal uued padjapüürid :)

Eile õhtul poja mängimise kõrvalt sain aga kaks linikut venitusse. Eelnevalt olin enda punasel pisikesel linikul ära heegeldanud viimase rea, mis ootas tegemist juba jõuludest saadik...

Kus mujal venitada? :)


Kootud linik on linasest materjalist. See ei ole minu tehtud - sain selle mehe vanaisa käest. Tõenäoliselt on see mehe vanaema kätetöö, mis seisis viimistlemata juba aastaid. Tegin PVA ja vee segust tugeva viimistluse ja nüüd kaunistab see minu kapipealset. Viimistlus peabki ekstra tugev olema, sest poja sõidab seal teinekord ka oma autodega ja eelmise kollase liniku on ta lihtsalt ära lörtsinud...

Tõenäoliselt mehe vanaema kätetöö


Punane linik jõuab lauanurka kaunistama tõenäoliselt jõulude aegu. Praegu oleks ta lihtsalt üksik hääl kõrbes (köök on sinine ja elutuba hoopiski kollane). Kuid nüüd kui see on viimistletud, ei ole muret kui tahan jõuludeks selle välja võtta :)

See viimane rida osutus koerasabaks, millest oli raske üle saada ;)


Muster pärit ühest saksakeelsest heegeldusajakirjast. Tegelikult oli seal veel 10 rida, kuid mulle meeldis see linik just sedasi :)

Üks uudis ka - nimelt olen ma 3.-dal novembril Pärnus Rootsi põimingut õpetamas! Teema selle kohta on siin.  Tule ka õppima! :) Pisike ahvatlusepostitus on juba mustandi kujul olemas...

Aasta lõpuni on jäänud 2 kuud ja 20 tööd lõpetada... Te näete mind varsti jälle! :)

Lisatud hiljem:  ma olen ajast ette rutanud :D Avastasin just, et aasta lõpuni on ikka 3 kuud... ja vahepeal sain veel ühe asja valmis... Oh kui ilus ikka elu on! :)

Comments

Ennike said…
Mina tulen ka, kui vähegi võimalik. Vot nii!