Skip to main content

Sall ja sallkraed

Kudumine on kuidagi nii hooletusse jäänud. Õmblemine köidab mind rohkem ja esemed saavad kiirelt valmis. Masin on ju mootoriga - vajutad ja muudkui õmbleb. Oleks vardad ka vaid mootoriga! :) Minu kudumiskiirus on vist ikka väga niru, poolikud tööd muukui tekivad, sest enne eset saab lõpu mu motivatsioon... Eriti halb lugu on pahempidise poolega. Vaatasin enda poolikud kudumid üle - kõikide puhul peaks järgmisena tulema pahepidised silmad :D

Õnneks on tugev tahtejõud. Üks hommik kudusin 3 tundi järjest! :) Iga kord pahepidise rea ees oli küll pissihäda, küll janu, küll kondid kanged... Aga valmis ma asjad sain! 

Esiteks siis pojale sallkrae. See küll kukkus kuidagi niru välja, kuid sooja ehk ikka annab. Lõngaks sai Himalaya, ostetud Rocca Al Mare Liannist. Vardad vist 3 või 4  :D Sallkrae kudumisel järgisin Sokikese õpetust.


Kastanimunadest sai loomi ka tehtud :)
Kuna sallkrae oli nagu oli, otsustasin kududa ühe mõnusa kolmnurksalli, et kurk ikka sooja saaks. Otsisin netist mustreid ja silma jäi see. Mu lemmikute hulka on see lisatud juba 2010 aasta septembris. Salli sai kududa täpselt nii suureks, kui endal isu oli. Pahempidised read tulid minu jaoks juba liiga pikad ja seega sall ulatub täpselt ümber kaela ja eest uuesti kinni sõlmima. 

Algus
Kaarlile sall meeldib - palju parem on tema meelest salli kanda, kui lasta emmel see vastik krae üle pea tõmmata :D Lõngaks mõnus pehme Superbe, peale venitust jäi isegi vormi hoidma. Kudusin kaks otsa koos, mulle selline kirju-mirju tulemus on väga meeltmööda. Vardad 3,5.



Kolmandaks kudumiks sai enda sallkrae lõpetamine. Algselt hakkasin ju kampsunit kuduma. Ülevalt alla raglaani täpsemalt. Aga ei sobinud kohe üldse mitte ja nii ma kõik peale sooniku üles harutasingi. Kuna kampsuni projekt on juba ammu läbi saanud ja mul uus soe kampsun poest muretsetud, siis tegin plaanid väiksemaks :) Sallkraed hea kanda, kui tuleb lumes müttamise aeg... 

Uus algus ja plaanide muutus

Nagu turvis :D

Lõngaks seekord sokilõng (natuke kunsti ja palju villa). Minu jaoks kare ei ole ja sooja annab mõnuga :) Vardad 5 ja 5,5mm.

Nüüd tuleb vest lõpetada. See ka pahempidiste silmade eel pooleli jäänud. Ja siis saan soktoobrisokkide kallale asuda :)

Kudumisteni!

Comments

I: said…
Nii hea on lugeda, et ma pole ainus kellel pahempidiste silmade vastu sümpaatia puudub :D Endalgi hetkel ühed kindapoolikud pooleli ja just sealt maalt,kus oleks vaja kolm rida pahempidi kududa :D
Kairi said…
Heh :) Mulle just ph meeldib rohkem kududa, nagu jookseb kiiremini käe all :P
Aga kraed on kenad! :)
Tuna said…
No mul on absoluutselt vastupidi, kudumine läheb ludinal, aga poolikuid õmblustöid kuhjub. Ja kuhjub.
Arnikai said…
Palju toredaid pilte, rõõmsaid meeleolusid... a kudumine on ka minu lemmik...
Elina K said…
Ja mina koon pahempidiseid silmi meelsamini (kiiremini). Aga.. minu parempidised on vist ka nö valed ehk ´keeruga´.
Sinu valmis saanud asjad on minu silmis küll kõik asjalikud ja ilusad !