Skip to main content

Sokid mulle ja kindad talle

Käisin rabas pildistamas. Hunnik asju on valmis saanud, kuid päevad on nii pimedad, et kuidagi ei saa pilte teha. Täna oli just sobiv aeg ja koht, et teha kiire põige loodusesse. Kõike veel näidata ei saa, mõne asja jaoks ei ole sobiv aeg, mõne jaoks pole sobiv koht...


Rabasse sobiv muusika.

Sokid said kootud vanaema poolt hoitud lõngadest. Oli selline suur valge kera, mis mu lõngakotis teiste lõngade vahel kohe karjus mu peale. Lubasid sokid kududa, koo nüüd minust!!! :)  Nii need sokid alguse said. Poisi magamapaneku ajal on hea kududa. Ainult kehahoiak ja asend tuleb kuidagi paremaks saada - praegu on pidev valu vasakus õlas... Heegeldamisega läheb asi veelgi hullemaks. 

Vardad 3mm, 10 silma vardal.

Kand 6-8-6, kannakiil kahandatud igal real.
Minu varbad pole vist standardi järgi kasvanud. Suur varvas on eriti suur ja pisike kohe eriti pisike. Seega kahandasin jällegi sokid vastavalt oma vasaku ja paremale jalale. Osaliselt kahandatud vanamoodi, viimased 14 silma kokku kootud Kitchener Stitchi järgi. Uus asi minu jaoks, kuid kavatsen teinekordki kasutada :)
Kas teil on ka vasaku- ja paremajalasokid? :P

Vardad 2.5mm. Silmade arvu ei mäleta :)
Poja kindaid hakkasin kuduma siis kui ilmad jahedaks läksid. Kui aga esimene lumi maha tuli, kadus tahtejõud - mis sa ikka kood, kui lumi maas ja neid enam kätte panna ei saaks. Nüüd jälle soe tagasi ja sellised kindad päris mõnusad kätte tõmmata. 

Lõng G-B Juvel. Mulle meeldis :)

Pöidlad läksid natuke nihu ja jäid lühikeseks. Eks saab siis üles harutada, kui pöial enam ära ei mahu :) Labaku osas on ruumi kevadeni. 
Minge omadega rappa! Seal on praegu nii võrratult ilus... Hing saab kosutust ja silmad puhkavad...

Comments

Ülle said…
Tubli töö! Ilusad ja lihtsad sokid, kaunid pildid.. täiuslik! Kindad samuti armsad.
Tean mida sa tunned... piinlen kaelavalu käes juba pikemat aega :(
Ennike said…
Arvestades, et sa ütlesid, et sul võtab kudumine kaua aega (mida mina ei usu), siis sa oled ikka eriline nobenäpp:)
Kindad on häste armsad ja soojad ka kindlasti!
Diana Tammann said…
Väga ilusad pildid. Mõnus jalutuskäik.
Kenad sokid ja armsad kindad. Kindavärvid on justkui rabast võetud.
Soovin, et su käsi kiirelt paraneks ja sa saaksid mõnuga kududa, heegeldada ja õmmelda.
Arnikai said…
Väga ilusad pildid! Rappa minna polegi vahel nii vale;)
Minul on sokid "ühe jala omad";)
Ja valu on mul paremas õlas... peaksin ka tegelema oma kehahoiakuga, kipun õlad üles tõstma ja kuidagi pingutatult kuduma - täiesti vale! aga väga raske sellest lahti saada! Aitab ehk see, kui teha pause, võimelda, hoiduda külmetamast ja magada täisväärtuslikult. Head päeva!
Elina K said…
Valude suhtes ei saa ma kaasa rääkida, sest .... Sant ei ole tuulest tulnud !
Aga sokid ja kindad on ilusad ja pealevaadateski tunduvad väga mõnusalt soojad !
Jajah, ja sedaviisi rappa minek on rabavalt kaunis küll !
Kadri Kivistik said…
Aitäh teile heade soovide eest! Liikumine aitab ja kudumise vahepeal teen nüüd pidevalt võimlemis- ja venitusharjutusi. Viimane nädal pole kordagi valu tundnud :) Kaarlile ta kindad väga meeldivad - need on ainukesed, mida ta hea meelega on nõus kätte panema :) Minu töö on seega tasutud! :)