Skip to main content

Rohelise rootsi põiminguga ilurätik

Ma olen haige. Naljakas on olla kohe päris haige - põletav kurguvalu, kähisev hääl ja pidev köhimine ja tatistamine. Lisaks pidev peavalu ja vahelduv palavik. Tavaliselt on mul sügisest kevadeni kõik need samad sümptomid, kuid kergel kujul. Seekord mitte. Ehk oleks perearstist abi, aga kuidas ma helistan, kui ma vahepeal ainult köhin ja siis saan kaks piiksu teha? 

Seega ma tegin hoolega koolitöid. Kolme teoreetilise jutuga teksti kirjutamise lõpuks lubasin endale preemiat - sain viimaks ära õmmeldud rätiku kaks külge. Triikisin ilurätiku sirgeks, tegin pildid ja nüüd kirjutan postitust. Mis saakski parem preemia olla? :)

Rätik oli mul tükk aega pooleli, kuid märtsi alguses võtsin end kätte ja põimisin viimased read üleminekuga rohelisi mustrijuppe vahvelkanga vahele, õmblesin külge pitsi ja nüüd saan rätiku esitada ka märtsikuu aastaprojekti. Iga kuu on tunne, et seekord ma küll midagi teha ei jõua, aga kui loominguliselt asjale läheneda, siis saadab mind edu.

Seekordne märtsikuu töö on:
  • märgatavalt rohelise põiminguga
  • määratult mahukas - sest muidu oleks see olnud juba ammu lõpetatud!
  • mässamine kangaga - no need küljed jooksevad ju eest ära. Proovi neid ääri täpselt ruudustiku järgi sirgeks õmmelda, on ikka paras mässamine :)
  • mänguline lahendus - mängisin lõngaga sinna enda peast mustri peale
  • mälestustest tulvil - sama lõnga kasutasin ka poja mütsi heegeldamiseks, iga kord kui linikut vaatan, tuleb meelde, et kevad on tulemas ja pojale müts väike... 
Laual koos minu imeilus "musta öö" kuukingaga :)

Märgatavalt roheline põiming ikka mõlemas otsas :)
 Olge terved!

Comments

Anonymous said…
Vahel on isegi hea kui haigus sunnib aja maha võtma, saab teha seda milleks muidu aega ei jätku. Haigus iseenesest pole muidugi tore, aga sul on hea positiivne suhtumine, et mõtled sellele mida teha saad, mitte ei muretse sellepärast mida teha ei saa. Tulemuseks väga kaunis rätik:)
Anonymous said…
Head paranemist!
Terje
Kadri Kivistik said…
Kusjuures on jah hea - eriti nüüd, kus sain antibiootikumid peale ja asi tundub paremuse poole minevat. Liiga hea veel olla ei ole, kooli veel ei jõua minna, aga kodus rahulikult omas tempos jõuan täna juba toimetada jälle. Eile olin ikka päris jõuetu...

Asi saab ainult paremuse poole minna! :) Aitäh paranemissoovide eest! Tundub, et need aitasid kaasa :) Kalliralli!