Skip to main content

Teksad enne ja nüüd

Mul on seoses kooliga mustmiljon asja teha. Tööd on ilusti Google kalendrisse üles märgitud, paari-kolme asja tähtaeg jäi paari nädala taha. Mis seal ikka! Teada-tuntud lause ju ütleb, et kui tuleb kiire, mine tahatuppa paariks päevaks ja lase kiirel ära minna. Minu kõige kiiremal hetkel olin mina, laps ja ka abikaasa haiged ja nõnda see kõik lihtsalt mööda saigi.

Kui kõik asjad aga kuhjuma hakkavad, tekib teistpidi paha tunne. Nagu oleks kahemeetrine sein ees, millest üle ei saa. Seepärast tuleb see kahemeetrine lammutada 50 cm kõrgusteks juppideks ja kõikidest ükshaaval üle hüpata. Täpselt nii ma teengi - vaheajanädalal on küll loengud, kuid iga päev mõne tööga hakkama saades lõikan jupi oma kahemeetrisest seinast maha. Täna näiteks võin julgelt öelda, et 60 cm on juba madalam! ;)

Samamoodi on mul hetkel lugu oma üle ääre ajava taaskasutusrõivaste kastiga. Korraga tundub seda liiga palju olevat (ise kõik endale kokku ahnitsenud), aga kui jupp-haaval teha, siis töö lausa lendab käes. 

Üks hetk haarasin kastist paari enda lemmikteksaseid, mis poisiga roomates põlvedest järgi andsid. Muidugi tegin selle vea, et ei hakanud neid kohe parandama vaid kandsin muudkui edasi. Nii venisid need katkised kohad kohe eriti välja. Samas katsetamiseks on väga hea selliseid asju kasutada, millest enam kahju nagunii pole :)
 
Vasaku jala põlvekoht oli tegelikult veel hullem enne :)

Palju õmblusi
 
Selleks, et õmblused põlve ei kriibiks, sai sissepoole mammiliku trikotaaži tükk õmmeldud

Mitme kangatükiga lapitud teksaseid on netis palju liikumas. Minu Pinteresti Refashion kaustas on ka üks pilt nendest. Sealt jäi see ajusoppi kummitama... Otsisin välja siis endale meeldivad kangad, lõikusin natuke, õmblesin natuke ja nii nad valmis saidki :)
 
Lapitud põlved. Võib jälle mööda elutuba autodega ringi sõita ;)
 
Mida ma järgmine kord teistmoodi teeks? Valiks rohkem teksavärvi kangajupid või siis just vastupidi - võimalikult erksad kangajupid. Samuti võiks katsetada venivate teksade puhul tugevama trikookangaga, sest praegu teksa osa venib natuke, aga see puuvillane üldse mitte.  Lisaks paneks kangajuppe ka mujale kui ainult katkistesse kohtadesse - loob ühtlasema mulje :)

Täitsa tore!
 
Nüüd aga sukeldun uue koolitöö kallale ja kui enne söögitegemist (Toiduvalmistamise tehnoloogia loeng, mille lõpus on alati kõht VÄGA täis head ja paremat kraami) aega jääb, siis õmblen edasi. Vot seda:

Punane peplum pluus on siit tulemas :) Kah koolitöö.

Comments

Õmblusmamsel said…
Suurepärane idee, vaimustav! Nüüd ma tean, mis teha, kui keski tahab püksitagumendi lappimist. Õmblen kirjud südamed peale.