Skip to main content

23rd European Patchwork Meeting - III osa

Ian Berry ja teised :)

Teise päeval külastasime Espace des Tisserands hoonet, kus oli mitu näitust, mida kindlalt näha tahtsime. Esimesena hakkas silma kohe Luke Haynes'i väljapanek Quiltllaborations. Luke väänutab palkmajad ja teised traditsioonilised tehnikad oma käe alla ja võlub nendest välja omanäolised tööd. Luke oli ise kohal ja tegi soovijatega täitsa vabalt pilti ning naeris kui mõni minusugune temast suure hooga mööda kappas ja tema töö ette seisma jäädes hüüatas kõva häälega, et need on ju Luke Haynes'i tööd. Ma siis pärast natuke häbenesin aga ju ma olin töödest võlutud :) Ma saan aru, et enamik näituse töid olid tal kellegagi koostöös, aga tema on ikka põhiline nimi. 

Luke Haynes - noormees isiklikult :)


Luke Haynes

Luke Haynes

Luke Haynes

Luke Haynes

Luke Haynes

Luke Haynes

Luke Haynes

Teine näitus, mis väga mind kõnetas ja inspireeris, oli Dairy Barn Arts Centre väljapanek Mastery: Sustaining Momentum. Nende tööd olid suured ja pildistamisega oli vahepeal täitsa probleeme - ei saanud piisavalt kaugele minna ja kui olidki kaugel, tuli keegi lähedalt tööd vaatama. Ja lähedalt vaadata oli ka! Tihedad tepingud, kangad, mustrid... nii ägedad tööd!

Siin on lahtised kangaribad suurele kangale õmmeldud. Lahe efekt!  Autor: Kit Vincent – "Tricolor white"

Selle lapiteki värvilahendus mulle väga meeldib! "Sea Ice - Cook Inlet" autor Bonnie M. Bucknam

"Conflict No. 7" ja autoriks Judy Kirpich

Järgmiseks nägime me rokkstaari. Oih. Tegelikult nägime Ian Berry töid ja siis teda ennast. Ühtki ennast täis rokkstaari kohal polnud, Ian ise aga oli väga äge selline boy next door tüüpi tegelane. Sel ajal kui ta intervjuud Prantsuse telekanalile andis, vahtisime me teda tema töid suu ammuli. 

Ian Berry. Võiks vist nimetada seda autoportreeks :)


Ian Berry tööd on imelised! Need koosnevad ainult teksast ja on nii mitmekihilised. Otse vaadates ei saa üldse aru, mis sügavus tegelikult töödel on. Sügavus on ka mitmetähenduslik - mitte ainult silmaga nähtav pind vaid tööde tagamõte. Ian keskendub erinevatele teemadele, mis võiks ja peaks ühiskonna meelel/keelel olema. 

Kõik teksa! Ian Berry pesumaja seeria.

Ian Berry

Ian Berry

Ma muudkui proovisin Iani töid nurga all pildistada, et saaks kogu ruumilist efekti pildile. Siin blogis nii hästi ei näe, aga kui pildid hiire keskmise nupuga lahti klikkida, näeb neid eriti suurelt ja siis ehk saate aimu nende tööde kolmemõõtmelisusest. Kui aga on võimalik Ian Berry näitusele uuesti minna, siis ma oleks kohal 110%! :) Ehk järgmine aasta Birminghamis... Lisaks, kes Londonis käib, siis ühes teksade poes on tema tööd üleval. 

Minu moodi tüdruk. Aga teades, et Ian Berry abikaasa on rootslane, siis polegi midagi imestada.Ma olen alati maailmas rännates kuulnud, et ma ka rootslane :D

Näete ikka neid kihte? Näete kui osavalt on kulutatud teksat ära kasutatud veelgi enam ruumilise efekti loomiseks?

Merikese lemmik :)

Kui Ian oli oma intervjuu ära andnud, naeratasime meie talle mesimagusalt (loe: creepy fans) ja palusime ta endaga pildile. Naeratus, klõps, naeratus, teine klõps. Siis ta avastas, et me fotograafil oli teksast kott õlal ja ma pidin kohe teadustama, et Kristal me selja taga oli ka. Kohe kui ma oma tagumikku veidikenegi toolilt kergitasin, olid uued fännid kohal ja vallutasid Iani :D Prantsuse televisiooni omad vaatasid toimuvat naerdes pealt ja intervjuusse lisati, et fännid suhtusid Ian Berry'sse kui rokkstaari. Tegelikult on ta miljon korda ägedam :P

Ian Berry

Ian Berry

Ian Berry koos fännidega. Mu paberkotis on just omandatud Ian Berry kataloog.

Järgmise näituse eel tuli korraks hinge tõmmata. Kui silmailu on nii palju, siis kipub pea täitsa soojaks minema. Kahjuks või õnneks olid järgmise näituse
My Corner of the World (esitlejaks Studio Art Quilt Associates (SAQA)) tööd samuti fantastilised! 

"Rocks on Lake Huron" Hag Gunnel

"Fishing Weir in Moonlight" Betts Sandra

"Looks Like A Nice Day Up There" Hargreaves Phillida

"Beaches #1" Rampton Mardell

Üks mu lemmikutest! "Autumn Leaves Over Water" Timm Catherine

Fragment "Autumn Leaves Over Water" Timm Catherine tööst

Add captionFragment "Autumn Leaves Over Water" Timm Catherine tööst
"The Road Home" Jolly Paula

"At Anchor" Loney Heather

"Reflections of the North" Speelman Arja

Fragment "Reflections of the North" Speelman Arja tööst

"Limestone City Blues" Coulter Linda

"Reflections of the Grand" Notar Margaret

"Northern Sky 1" Collins Sharon

Iga töö oli selline, mida imetleks nii kaugelt kui lähedalt. Uurides detaile avastasime nii pärleid, metallikniiti ja ühe eriti ägeda töö seest isegi paberist maakaardid. 

"White Pine: Titan of the Shield" Elliott Janet

Muudkui uurisime lähemalt.

Fragment "White Pine: Titan of the Shield" Elliott Janet tööst


Ma vist oleks seal näitustehallis veel nii mõnedki tiirud teinud. Nii andekad tegijad koos, nii palju inspiratsiooni! Ma nüüd proovin uuesti ülejäänud teise päeva parimad killud kokku võtta. Me käisime nii mitmes kohas, et piltide ja tööde paigutamisega on raskusi juba.

Comments

Arnikai said…
Nii palju huvitavat kunsti! Võrratu! Ja ma vaatasin ka seda tüdrukut ja mõtlesin, et nii sarnane. Äratundmine.