Skip to main content

Kahtepidi kantav pusa

Mõnikord saab kõik alguse kangast. Nägin Koo ja Loo Facebooki lehel üht ägedat triibulist kangast, mille ühel poolel olid peenikesed halli ja roosa triibud, teisel poolel aga laiad. Kahepoolne kangas! Puuvillane! Mõistliku hinnaga! Roosa ja hall! See pani peas mõtted liikuma ja koheselt esitasin tellimuse. 

Kui kangas Eestisse jõudis, käisin esimest korda Viimsi ja Pirita piiril olevas Koo ja Loo poes. Igati väärt käik oli! Sain oma kanga ja mõne teise ka veel, sest kui ikka kohapeal neid kangaid vaadata ja silitada saab, tuleb veelgi rohkem ideid.

Järgmisena juhtus mulle Itch to Stitch Fb grupis ette pilt ühest pusast, mis oli kuskil netikaubanduses üleval ja mis oma lõikelt meenutas väga ITS-i Uvitat. Sel hetkel teadsin, et just Uvita ma sellest kangast valmis õmblengi. 

Pusa kahepoolseks tegemiseks õmblesin overlokiga iga õmbluse juurde ka samast kangast riba. Siis pöörasin riba teise serva ümber overloki õmbluse ja kinnitasin pealt lihtsa sirge pistega. Varrukate õmblemine sedasi oli küll üks paras ettevõtmine aga nii ühe-kahe sentimeetri kaupa sain sellegi tehtud! 

Varrukatel õmbluste kantimine :)

Lohvaka kaelusetegin oma lõike järgi - ITS pakub nüüd soodsalt Uvitale lisasid (lohvakas kaelus, taskud, pöidlaavadega mansetid jne) aga ma tahtsin ninani ulatuvat kaelust ja tegin omamoodi. Ma olen oma pusaga nii rahul! Praeguste ilmadega on mõnus jope all kaelus ninani tõmmata ja soojas olla. Eks seepärast ongi praegu pusa kas pesus või seljas. 

Õmblused ühelt ja teiselt poolt. Õlgadele sättisin täpselt hallid triibud. Kaelus on mõlemal poolel samasugune.
Üht- ja teistpidi. Ma vist polegi suutnud otsustada, milline pool mulle rohkem meeldib.

Märtsis näitan õmblustöid ikka mõnuga! Mul on nii palju asju veel blogis jagamata. Lisaks on peas suured plaanid - õmblustöid suveks, lapiteki õmblemise koolitus ja ühe pusa saab ka kindlasti valmis õmmeldud, sest järgmisel nädalal tuleb ka pusa koolitus ja mida sa ikka värske näidiseta õpetad :P

Comments