Skip to main content

Lapiline kardigan ja õmblusmasinatega särk

Mu poolikute tööde riiulil seisis pea aasta otsa karbitäis roosasid ja lillasid kampsuneid. Sekka ka paar beeži. Need ootasid kardiganiks saamist - oma peas olin juba kõik selgeks mõelnud, kuid millegipärast tegude taha jäi asi. Igal juhul jaanuaris võtsin lõpuks Ottobre 5/2007 ajakirjast kardigani lõike ja asusin vanu kardigane jupitama. 

Juba sai käärid sisse löödud!

Kõik tükid lõikasin ilusti õiges suunas välja, et kardigan ikka seljas mõnus jääks ja kuskilt kiskuma ei hakkaks. Ainult ühe asja jätsin tegemata - peale tükkide kokku õmblemist oleks võinud korra veel lõike järgi suuruse üle kontrollida. Praeguse kardigani seljaosa on natuke liiga lai. Järgmine kord olen targem!

Selg sai niimoodi jupitatud.

Kangajupid õmblesin overlokiga kokku, õlgadel kasutasin tugevdust, kaelaääre kantisin soonikust kandiga ja hõlmaäärtesse sai pael, mis ei lase neil välja venida. Vööaasad heegeldasin kahekordsest niidist ja vöö on ühe väga vana kampsuni küljest (leidsin oma paelte sahtlist teiste paelte hulgast üles). 

Õhtune jalutuskäik mõnusas kardiganis.

Varrukateks ja vist ühes-kahes kohas on veel kasutatud hoopis uut kangast, sest varrukaid jupitada ei tahtnud ja muidu oleks need ka eri värvi tulnud. Varrukamansetid on jällegi soonikust otsa õmmeldud. 

Konditsioneeritud siseruumides ideaalne!

Ma olen oma kampsuniga marurahul! Mõnus mugav peale visata, annab sooja aga pole liiga palav. Testitud nii Eestis kui Araabias :) Pealegi saab sinna alla erinevaid särke panna - pikendatud õlaga särgid kipuvad muidu väga kortsu jääma, kuid selle kardigani puhul pole üldse probleemi. Lemmikuks särgiks osutus mu õmblusmasinatega kangast õmmeldud särk Ottobre 2/2013 järgi. Seda lõiget olen nüüdseks vist nii palju õmmelnud, et tüütab ära? Ei, mind siiski mitte :)  Igal juhul näeb neid mu blogis veel mitu korda, sest ma õmblesin erinevatest kangastest selliseid lausa neli tükki! 

Mu uus lemmik!

Niiviisi passin vist väga hästi märtsis lapiteki koolitust läbi viima! ;)

Comments