Skip to main content

Itch to Stitch Mountain View pull-on jeans

Ma olen tükk aega plaaninud teksapükse õmmelda ja tegin nüüd järjekordse sammu päris teksade õmblemise suunas. Itch to Stitch Mountain View teksad on küll päris teksad, kuid ilma lukuta ja värvlis on kummipael. Imemugavad!

Mustasid teksasid on päris raske pildistada...

Eelmise aasta alguses õmblesin endale Jalie Eleonore lukuta teksad, mis on väga sarnased Mountain View omadele oma olemuselt. Näevad välja nagu teksad, jalas on hiiglama mugavad ja ei pea luku õmblemise pärast muretsema. MV teksadel on taga keskel õmblus, nii saab teksad paremini istuma ja on üks disainielement ka juures. Selle õmbluse võib üle teppida kui tähelepanu tahad sellele juhtida, samas võib ka teppimata jätta. Esimese paari puhul tegin väga vähe muudatusi: värvli võtsin ühe suurusnumbri väiksema kui puusast, põlvest allapoole tegin sääred sujuvalt kuni 4 cm kitsamaks.

Tõmbasin pluusi üles, et oleks värvlit ka ikka näha.

Teksade õmblemiseks kasutasin Koo ja Loost pärit musta puuvilla, viskoosi ja elastaaniga kangast, mis on mõnus, pehme ja veniv. Kahjuks see sama viskoos, mis kanga väga pehmeks teeb, hakkas aga peale kolmandat päeva teksade kandmist topiliseks muutuma. Mujalt näevad teksad ikka nagu uued välja, aga reite sisekülgedel on tunda, kuidas kangale on moodustunud pisikesed topid peale. 

Kõik nagu päris!

Sama kangast on mul veel sinises värvitoonis ja plaanin teise plaani Mountain View teksasid ka õmmelda hoolimata pillingust (topiliseks muutumisest). Saangi katsetada ja muudatusi lõikele teha, ei pea muretsema täielikult käkki keeramise pärast. Kanda saab ka ja kui välja enam ei sobi, siis kodus on ka mugav nendega toimetada. 

Nüüd, kui olen kandnud teksaseid juba mitmeid päevi, tahan järgmiste puhul teha muudatusi:
* värvel kuni 2 cm kitsamaks (ümbermõõt on väga hea, aga ülemine äär kipub korra-kaks allapoole rulluma)
* sääred veelgi kitsamaks, võin sellega alustada ka kõrgemalt
* kui on väga veniv teksa, tuleks suurusnumbri võrra väiksemaks võtta kogu lõige.



Igal juhul! Kui sul veel ei ole head teksade lõiget ja tegelikult tahad neid õmmelda, siis ma väga soovitan just Itch to Stitch lõiget. Ma olen nüüd Itch to Stitch lõigete affiliate programmis (hmm - eesti keeles ehk partner või liige või tasustatud edasimüüja? :D ) ja kui kasutad seda linki ITS lõigete ostmiseks (või üleval pool olnud otselinki MV teksadeni), saan mina väikese tasu soovitamise eest (#afflink: Itch to Stitch https://itch-to-stitch.com/shop/?affiliates=undukas). Aitäh!

Comments