Skip to main content

Pinterestist inspiratsiooni ammutamas - mõnus pusa

Pinterest on tõeline inspiratsiooni allikas! Ma vist olen nüüd tunde ja tunde seal erinevaid pilte vaadanud, lemmikuid kaustadesse kogunud ja eelmisel sügisel õmblesin ühe oma lemmiku lõpuks valmis.

See pusa on mitmekordne lemmik, sest ma sain kasutada ära erinevatest projektidest alles jäänud kangaid:
* hall säbruline jäi üle jõulukingiks õmmeldud peleriinist
* must ponte roma kangas on mitmest erinevast projektist jäägina
* must läikiv nahka meenutav trikotaaž on jääk Minerva blogi jaoks õmmeldud retuusidest. 

Vasakul Pinterestist inspiratsioon, paremal minu variant.

Ma olen nüüdseks oma pusa muudkui kandnud ja kandnud ning mõtlen väga tõsiselt uue õmblemise peale. Õnneks on mul halle ja mustasid kudumkangaid veel, natuke nahka meenutavat trikotaaži ka ja saaks täitsa vabalt ühe pusa veel õmmelda. 

Sama pusa oli mul seljas ka mu Mountain View Pull On teksade pildistamisel, kel huvi, saab sealt postitusest veel seda piiluda. 

Varrukatele on õmmeldud mustast kangast kolmnurgad peale.
Oh, mulle meeldib kui ideed tõelisuses paremini töötavad kui pildil!

Comments