Skip to main content

Itch to Stitch Sabalito top

Itch to Stitchil tuli välja uus Sabalito top jaki (pluusi) lõige, mille järgi õmmeldud rõivaeset on ideaalne kevadel ja suvel peale visata. Tegemist on pluusiga või jakiga (kuidas seda nüüd küll nimetada), mille all peaks üks särk olema, sest muidu on natuke liiga paljastav. Ma kutsun seda pigem jakiks nüüd.



Sabalito jakk on tegelikult nagu kimonolõikeline pluus, millel ees on huvitavad sõlmitavad hõlmad, kuid alläär eest lahti ei käi. Sabalito on avara lõikega ja alates C korvist on parema istuvuse jaoks ka rinnasissevõtted. 



Ma õmblesin oma Sabalito Uuskasutuskeskusest pärit õnneliku leiuna ostetud helelillast puuvilla (või viskoosi) ja polüestri koostisega kangast. See kohe ootas mõnda sellist lõiget, mis tahab alussärki, sest kangas on natuke kare (aga käte vastas üldse ei sega). Nüüd võiks kevad ja suvi tulla, et saaks selle särgi peale selga visata ja õues end mõnusalt tunda.


Pildistasin oma Sabalitot koos oma Mountain View lukuta teksadega. Ma olen oma mõlema õmblustööga marurahul ja võiks vist kõik päevad Itch to Stitch lõigete järgi õmmeldud rõivastes veeta!

PS. Kõik Itch to Stitch lingid on affiliate lingid, ehk et kui sa klikid siit end ITS lehele ja ostad mõne lõike, saan mina pisikese tulu soovitamise eest.

Comments