Skip to main content

Itch to Stitchi uus imeline lõige - Tallinn Top & Dress

Itch to Stitch andis täna välja uue lõike ja mul on nii hea meel, et just selle lõike nimeks sai Tallinn! Trikotaažile mõeldud printsesslõikega pluus ja kleit näevad nii head välja ja on nii klassikalised aga üldse mitte igavad!

Tallinn pluus ja kleit lõige:
  • printsesslõikeline ehk küljel paneelid nii ees kui taga
  • rinnakorvi valik: kas tavapärane (B-korv vist on enamasti selleks) või suurem (inglise keeles siis regular or full bust). Seda saab lihtsalt mõõtes teada, kumba variandi valima peaksid
  • pluusi saab õmmelda nii peplumi ehk soosiga või tavalise variandi.

Oma esimese pluusi õmblesin ma praegu vist kõige levinumast puuvillasest trikotaažist (95% puuvill, 5% elastaan) ja kuna see ei veni nii palju, kui kanga soovitustes antud on, siis see pluus on väga kehasse. Seega - kui tahad õmmelda vähema venivusega kangast, muuda suurus ühe võrra suuremaks! Tõenäoliselt proovipluusist saab mulle mõnus tudupluus ja blogisse ei jõua.

See kangas on ikka nii pehme ja mõnusalt veniv.

Teise variandi õmblesin pehmest ja paksemast puuvillasest kangast, mis venib täpselt nagu vaja. Ja siis natuke veel. Ausalt - see on mu uus lemmik! Mulle nii meeldivad need õmblused ees keskel ja külgedel.


Must pusa sobib ju kõigega! Jalas on mustad Mountain View teksad, mida ka hiljuti blogis näitasin.

Kui ma olin üleni musta variandi valmis teinud, turgatas mulle pähe, et seda on ilmatu raske ju pildistada! Fotod saidki arvutis heledamaks tehtud, et oleks peale üldise musta laigu mingeid detaile ka näha.


Mulle nii meeldib, kuidas need kaks kangast kokku töötavad!

Teise pusa puhul kasutasin Cara Moda kangamüügilt jäägitükina ostetud sinise- ja pruunikirjut kangast. Külgedele ja varrukateks sai hoopis sinine interlock, sest mustrilist ponte romat piisavalt ei jagunud. Mõlemad kangad on osaliselt puuvillast (või viskoosist) ja osaliselt polüestrist.

Seljal kasutasin ka mõlemat kangast.

Tallinn pluusi lõige on fitted ehk kehasse töödeldud ja seda tasub nii kanga- kui ka suuruse valikul arvesse võtta. Ma pean siin vaikselt plaani õmmelda üks eksemplar meriino kangast, sest see oleks üüratult mõnus talvel metsa minnes jope alla visata - on piisavalt ümber ja samas ei piira liikumisvabadust.

Nii mõnus, mugav ja ilus! Sobib ka rabas matkamiseks ;)



PS. Lingid siin postituses on ikka affiliate lingid, ehk et kui sa selle lingi kaudu lähed ITS lehele ja sooritad ostu, siis ma saan väikse tulu soovitamise eest.

Comments