Skip to main content

Seamwork York top from Minerva fabric

Every once in a while, I find myself sewing for completely wrong season. It’s the same story with this top. A great top, beautiful fabric, well drafted pattern and oh, so cold to take photos! Let me introduce you Seamwork York top made from John Kaldor Lizzano Cotton Sateen Fabric that I got from Minerva. I can’t wait for the spring and summer to be here so I could wear it without shivering! You can read about this pretty top and see more photos on my Minerva blog again (link). 



Iga mõne aja tagant leian ma end õmblemas täiesti valeks hooajaks. Nii oli lugu ka selle pluusiga. Ilus pluus, veelgi ilusam kangas ja minule sobiv lõige, kuid oh kui külm oli sellest pilte teha! Las ma siis tutvustan: see on Seamwork York pluus, mis on õmmeldud John Kaldor Lizzano puuvillasest satiinist, mille ma Minervalt sain. Ma ei jõua ära oodata, et kevad ja suvi kohale jõuaksid, et ma saaks seda pluusi kanda ilma külmast värisemata! Rohkem lugeda (inglise keeles) ja rohkem pilte näeb Minerva lehel minu blogis (link). 



Comments