Skip to main content

Sewing for the last Christmas - 2020

I'm grateful for the opportunity to be Minerva Ambassador. I had a chance to take my pick on Christmas’ fabrics and I got two. First, I chose this beautiful silver reindeers on white background cotton fabric. I used it to sew a tablecloth for our dinner table. It’s so merry and Christmassy! You can see the whole blog post about it here (link).  

From the second one I planned to make as many fabric gift bags as possible. I had 2m of it and I sewed it into 9 bags! Good thing about fabric gift bags is that you can use these over and over again. I have some from 2019 and now from the last year and hopefully some of these find their way back to me with different gifts next year 😊 You can read more about gift bags and fabric here (link)

Ma olen tĂ€nulik vĂ”imaluse eest Minervaga koostööd teha. Eelmisel sĂŒgisel oli mul vĂ”imalus valida jĂ”ululike kangaste seast midagi ja ma valisin endale Ă”mblemiseks kaks erinevat. Esimene oli imeilus hĂ”bedaste hirvedega (pĂ”hjapĂ”tradega?) valgel taustal puuvillase kanga. Selle kasutasin laudlina Ă”mblemiseks. Nii ilus ja pidulik ja sobib vĂ€ga hĂ€sti ka mu sinisekirjude nĂ”udega kokku. Pikemalt saab lugeda Minerva lehelt mu postitusest (link). 

Teiseks kangaks valisin pruunil taustal pĂ€kapikkudega kanga, millest plaanisin vĂ”imalikult palju kingikotte Ă”mmelda. Kahest meetrist kangast sai neid lausa ĂŒheksa! Kangast kingikotte saab ĂŒha uuesti ja uuesti kasutada. Mul on mĂ”ned kangast kingikotid aastast 2019 alles ja nĂŒĂŒd on hulk juures. Loodetavasti varsti ringlevad mĂ”ned meie perre tagasi uute kingitustega. TĂ€psemalt kingikottide kohta lugeda (inglise keeles) ja rohkem pilte nĂ€ha saab Minerva lehelt (link). 




Comments