Skip to main content

Sparkling sequin jacket and a big bag

What's the most sparkling and shiny thing you have sewn? I definitely made mine when I sewed this sequined lace jacket. And the second one is the bag with the same sequined lace on the outer pocket.  

Minerva offered this eye-catching sequined lace and I’m drawn to shiny things. I may not wear these every day, but I sure like to have these in my cupboard. So, I let myself try out sewing this fabric and it wasn’t too vexing! I used Ottobre Design magazine 2/2015 and pattern number 5 for this jacket. I underlined the front and back, I binded all the seams with satin bias binding. You can see more photos and read more about the jacket on my Minerva blog (here). 

 


Mis on kõige sädelevam ja pilkupüüdvam asi, mille sa oled õmmelnud? Minu nimekirja tipus on kindlasti see litritega pitsist jakk ja kohe teisel kohal asub kott, mille väliskülje taskul kasutasin sama litritega kangast. 

Minerva pakkus ühena kangastest seda säravat ja sädelevat litritega pitskangast ja harakas, nagu ma olen, pidin selle kohe endale sihikule võtma. Ma võib-olla ei kanna säravaid ja sädelevaid asju igapäevaselt, aga mulle kindlasti meeldib neid omada. Litritega kanga õmblemine polnudki nii raske! Või siis on mul nüüdseks kõik raskused peast pühitud... Igal juhul sai jaki jaoks kasutatud Ottobre Design 2/2015 ajakirja lõiget number 5. Esi- ja seljaosa detailidele lisasin alla voodri, kõik õmblued said diagonaalkandiga kanditud. Rohkem selle jaki kohta saab inglise keeles lugeda Minerva lehelt minu blogist (link).  



I used the same sequined lace fabric on the outer pocket of my bag. I wanted a big bag and this grey one was a prototype. I started with it, liked it, made a lighter beige version for the summer and then finished the darker one. So, I have two similar ones now. All the other fabrics for this bag are remnants – either upholstery fabric ones or cotton one for the lining. I’ve been using this bag all through autumn and winter it shows no signs of wear or tear. Upholstery fabrics are great like that! You can also read more about the bag from my Minerva blog (here). 



Ma kasutasin sama kangast ka oma ühe lemmikkoti väliskülje taskul. Ma tahtsin suurt kotti ja see oli nö prototüüp või proovikott. Kas ikka tuleb välja ja kas on õige suurusega või mitte. Alustasin sellega, nägin, et tuleb väga hea, alustasin heledatest pruunidest toonidest kotiga, õmblesin heleda valmis ja siis alles lõpetasin selle tumehallidest mööblikanga jääkidest koti. Sisemus on ka jääkidest - tegu on mingi paksema puuvillase kanga jäägiga. Olen seda kotti terve sügise ja talve kandnud ning see ei näita mitte ühtegi kulumise märki! Natuke rohkem saab jälle inglise keeles Minerva lehel mu blogist lugeda (link). 

I'll write again soon! The outfit on the third photo needs its own post, so I'll work on that now. 

Ma kirjutan varsti jälle. Kolmandal pildil seljas olev komplekt vajab omaette blogipostitust, seega alustan selle kallal tööd nüüd. 

Comments