Skip to main content

Isetegija sünnipäev

Mu emotsioonid on jätkuvalt nii tohutud, seega pean lihtsalt kohe eraldi postituse sellel teemal tegema. Nii et seekord ei mingit minu käsitööd, küll aga teiste oma :)

Alustame algusest. Peale kiiret Karnaluksi külaskäiku sõitsin Endla tänavale, et foorumi rahvaga sünnipäeva tähistada. Jõudsin kohe õige varakult - ainult Muhv ja Mareli olid toimetamas. Kasutasin kohe enda võimalust ära ja riputasin oma konkursitekid seinale. Saabus Sutsuke ja tema Põimiku kõrval minu kaks kohe kahvatusid. Sellest, kui saabus Eelika ema tütre õmmeldud tekiga, ma parem üldse ei räägi... Meie kolme teki kõrvale sai üles võidutekk! Tõeliselt suur ja ilus - Eelika polnud taset alla lasknud :)

Oma asju lahti pakkides (näidised ja tööjuhendid oli vaja ju laudadele jagada) tuli minu juurde Pisi-Pisi ja tegi mulle kohe ühe suure kalli! See oli lihtsalt nii armas :) Kalli eest võiks kohe teinegi kord sind ära mainida ;) No ja roosa teki suured puudused jäidki näitamata... Ja Marelit võiks teinekordki valeananassidega segadusse ajada :)

Saabus veel natuke rahvast ja veel natuke ning oligi käes hetk kui Mareli sõnas päeva avatuks ja Kikukas tunnistas üles, et ta hiljuti ikka korra kudus ka. Seejärel lasti meil süüa ja siis kuulutati välja parimad ja võitjad. Eks neid saab igaüks juba foorumist uurida :)  Seejärel pandi meid võistlema. Mis võistlust ühed isetegijad ikka korraldavad? Eks ikka kudumise! Keegi ei saanud istuma jääda, kõik pandi kuduma. Meie võistkonna 15-ga silmaga alustatud vardal oli lõpuks küll 16 silma, kuid viimaseks me ei jäänud :) Kui minu kord kududa oli, siis käed küll värisesid... Võin ainult viidata siinkohal AmiCrafteri pildile, kus peal ma väga pingeliselt kudumas olen...

Tort oli maitsev ja peale järjekordset söömispausi tuli minu kord esineda. Tundub, et töötuba läks korda, sest kõik said rätiku peale mustri ja näpud sügelema. Kõikse parem oli kuulda, et kodus kohe jätkatakse põimimisega :) Loodan nüüd IT blogides rohkem Rootsi põimingut näha ja põnevatest mustritest isegi inspiratsiooni saada. 

Põimise ajaks jäi saal ikka väga vaikseks, igaüks nokitses mõnuga oma räti kallal. Ma väga loodan, et jäite kuuldu ja nähtuga rahule ja saite mõnusa kogemuse! :) Pika jutu lõpetuseks aga mõni pilt sellest, kuidas vaikus valitses...

Näidisrätikud ja uued iludused



Muhv lasi pool tööd teistel ära teha ;)
Järgmine kord tean paremini, kuidas õpetada ja kuidas selgitada. Sel korral jäi nii mõnigi asi hammaste taha kinni. Seega oli hea ise ka õppida. Nagu ma lubasin - varsti-varsti tuleb blogisse ka üks põhjalikum koos piltidega õpetus. Varuge ainult natuke kannatust!


Vot sedasi!

Comments

Anonymous said…
Me Raamatukoiga vaatasime ja leidisme ühiselt, et sa said õpetamisega väga hästi hakkama! Sutsuke
Muhv said…
Mina ka olen õpitoaga rahul, miskit ei jäänud arusaamatuks ja õhkkond oli väga meeldiv. Aitäh :)
tsunaami said…
Rätik valmis tikitud. Servad palistatud (pidin veidi tikandit harutama, et serv valge jääks). Nüüd vaid õmblusmasinaga kokku
leppida see õmblemise aeg ...
Anonymous said…
Soovisin nii väga IT sünnipäevale, eriti tahtsin Rootsi põimingut õppida! Küll mul on hea meel lugeda, et kirjutad tulevikus põhjalikuma piltidega õpetuse! Suur aitäh! Jään ootama! :) Loodan, et järgmisel aastal jõuan ka sünnipäevale :)

haldjaneiu
Elina K said…
Mul on kangesti kahju, et sünnipäevale ei jõudnud - haigus ei küsi, kas teda tahetakse või mitte. Eks loodan siis minagi Su peagi ilmuva õpetuse toel veidi niite/lõngu põimida.