Skip to main content

Kaks padjapüüri

... on kõik, mida mul hetkel võimalik ära näidata. :) 

Mõlemad puuvillased ja õmmeldud spetsiaalselt poja väikese padja jaoks. Autodega läks kohe kasutusse ja õhtul anti vormelitele musi ka. Papagoiga riide valis noormees ise poes välja (õigemini ta polnud ilma papagoita nõus poest lahkuma).... Nüüd lõpuks sai kangast kasutatav ese õmmeldud. 



Tegelikult õmblesin augusti alguses 2 suurt-suurt voodilina ka. Pildile ei jõudnud neid püüda, kinkisin enne sünnipäevalapsele ära. Ja mis nendest linadest ikka pildistada. Sünnipäevalapsel oli aga tarviliku kingituse üle väga hea meel :)

Ja nüüd asja juurde! Nagu ma juba suve alguses märkisin, IT-s algas suur Lapitekikonkurs! Imeilusad tekid on kõik pildialbumis üleval, hindamiseks tuleb saata Susale sõnum oma kolme lemmikuga. Vaata siia!! Ma pole suutnud veel oma kolme lemmikut valida... Nüüd, kui olen ise paar tekki kokku pusinud, oskan juba ära vaadata kui töömahukas üks või teine tekk on. Värvide sobitamine on veel omaette kunst. Sellepärast on minu meelest eriti äge tekk nimega Garden Fence - 30 erinevat värvi kangast! Samuti Suguvõsa kokkutulek ja eelviimane tekk albumis (valeananassitehnikas). No ja siis teisest küljest on minimalistlikud tekid ka imelised - teinekord lihtsalt vähem on rohkem ;)

Millised sinu lemmikud on? :)

Ja veel - kõik, kel plaanis IT sünnipäevale tulla, valmistage üks padi ka! Sest sünnipäeval toimub padjavahetus! :P /Ütles Kadri ja läks poolikute tööde lõpetamise asemel uusi poolikuid tekitama .../

Comments

Helen said…
Voodipesu on alati raske esitleda, eriti linu. Aga kasutame me neid kõiki. Minu lapitekikonkurss lõppes enne, kui oleks oodanud. Ma ei teagi, on see hea, või halb, aga oma tekiga olen rahul.
Elina K said…
Juba päris kaua käin siin blogis hingele kosutust ja silmadele pai saamas. Ega ma oskagi öelda, mis enim meeldib, sest iga uue töövõttega oled mind jällegi lummanud ning ikka ja jälle tagasi imetlema tulekut õhutanud. Viimase aja tegemistest ... no kalarätikud koputavad südameuksele päris tugevasti !
Ja ma tulen jälle, kuni uks on avatud ....