Skip to main content

Jõulutoimetused

Sel aastal olid kingitusteks suured plaanid. Siis aga tuli Murphy oma seadustega külla ja kõik plaanid lendasid vastu taevast. Minu õnneks olin ma aasta alguses vähemalt jõulukaardid valmis teinud, muidu oleks needki saatmata.

Kahel viimasel jõulueelsel päeval jõudsin siiski midagi maitsvat teha. Üks küpsisesegu sai purki aga pildikasti ei jõudnud. Küll aga sai üles pildistatud mitu purki heade hommikute müslit :)

Retsepti sain siit ja ausalt öeldes oli tegemine väga lihtne ja mõnus. Hoolimata sellest, et esimese plaaditäie kõrbema lasin :D Pistsin seda kohe mitmele inimesele kingikotti ja vastutasuks olen saanud hulganisti häid sõnu. Enam poest müslit ei osta! Minu tehtud on parem. 

Torkisin ühe apelsini ka nelgiga läbi :)
Aasta alguse poole olin vaimustuses kootud jõulukuulidest. Sain ju endale jõulukuulerite raamatu ka ja tahtsin kohe kududa. Lootsin, et enne jõule teen neid veel ja näitan korraga, kuid sel aastal polnud nii ette nähtud. Nüüd aga näitan vähemalt selle ühegi ära. 

Kaardipärjale kaunistused ka külge :)

Lisaks olen teinud pärlitest ja karvasest traadist lumehelbeid, kuid need jätan jaanuaris näitamiseks. Täna liiga soe ilm, äkki sulavad veel ära ;)

Aasta lõpus üks postitus veel tulemas - aastaring tuleb ju kokku võtta ja rõõmuga vana ära saata!

Comments