Skip to main content

Kaardid läksid teele

Paberitööd pole kohe üldse mitte minu moodi käsitööliik. Scrapbooking ei võlu ja eks see üks õnn ole - muidu peaks veel nii palju raha töövahenditele panema! :D 

Kuid korra aastas võtan end tõsiselt kätte ja teen ise jõulukaardid. Hästi lihtsad. Minumoodi. Ju ma siis olen hästi lihtne inimene. Konkreetsus ja selgus ja ei midagi üleliigset. Nii palju kui peab ja nii vähe kui võimalik :)

Esimesed 21-st teele pandust
Kaardid valmisid tegelikult juba selle aasta alguses. Käisime ju Helsingis ja sain sealt ilusad kleepsud ja kaarditoorikud. Tagasisõites laeva peal tegin suurema osa valmis :) Seisid ilusti kapis ja ootasid oma aega. 

Kuna aga punasele kaarditoorikule polnud mõistlik musta markeriga kirjutada (no nii tume oleks kõik jäänud), sai sisse värvilistele paberitele prinditud luuletusi ja häid soove. 

Peaaegu kõik :)
Nii äge, et iga aastaga kasvab nende inimeste hulk, kellele tahaks paberil kaardi saata. Ja sel aastal on minu kaardipärjas ka rohkem saadud kaarte :)

Ilusat jõuluaega! 

/Läheb metsa kuuske tooma, piparkooke küpsetama ja viimaseid söödavaid kingitusi tegema :) /

Comments

Ülle said…
Aitäh, Kadri, toreda üllatuse eest! Ma mõtlesin esimese hooga, et kellelt ma küll kaardi sain, aga olin ikka õigel teel, et sinult. Üllatus on suur, sest kuidas sa mu aadressi teadsid :)
Aga mina sinu oma ei tea :( Kui mulle aadressi saadad, siis saaksin sulle ka rõõmsa tervituse saata.... uueks aastaks :) Palun saada!
Kadri Kivistik said…
Kirjutasin sulle Isetegijas :) Nii tore, et kaart kohale jõudis! Ja et üllatus ka oli!
Elina K said…
Ja need on tõesti väga ilusad kaardid !
Olen samamoodi üllatatud kui Üllegi !
Armas ja soe inimene, aitäh Sulle ja parimad soovid edasisse aega Sulle ja Su kallitele !