Skip to main content

Rootsi põimingus täheke

Mõnda aega tagasi sain võimaluse koostada paar juhendit IT advendikalendrisse. Olin rõõmuga nõus! Tahtsin kindlasti teha rootsi põimingut. Aga et mitte koostada niisama ilukäterätiku juhendit, tegin hoopis ristpistetikandile sarnase põimingu. Pilt-põiming oleks äge sõna selle kohta :) 


Põimitud täheke
Mina valisin sellise tähekese. Tegelikult oli plaanis teha kaheksakand, kuid nurgad liikusid teise koha peale ja valmis sai üks täht. Selline armas.

Kasutatud jällegi puuvillast lõnga (tõenäoliselt Camilla või Capri - lõngavöö on ammu jalutama läinud) ja vahvelkangast. Et aga täht niisama kangatükil täheks ei jääks, õmblesin talle taguse ja toppisin vatiini täis. Sellest sai üks nõelapadi :)

Nõelapadjana on ta mul õpitubades kaasas ka käinud. Ja lubatud õpetus on nüüdseks IT advendikalendris ilmunud - SIIN! :) Kel huvi ja soov, saab selle ka siit välja printida ilusti.

Nõelapadi mu rootsi põimingu nõeltele :)

Teen kindlasti selliseid veel :) Jõulueheteks sobivad ju suurepäraselt!

Ja kel rootsi põimingust juba täiesti villand - varsti tuleb lapitehnikat ka. Vihjeks võib öelda palkmaja ja pea 2,4x2,4m :D

Comments

Siret said…
Aga kangaorigaami? :)
Pean tunnistama, et kass võttis selle kõige õudsema tuusti endale mängida :D
Siret said…
Aga täht on aus. Ma veel ei nõrgu, aga mine sa tea, kui aina siin ahvatletakse...
Kadri Kivistik said…
Kangaoriganit tuleks näidata jah :D Hästi kaugelt pildistatuna ja hästi pisikese pildi pealt :) Ja vaata ikka tänast IT advendikalendri õpetust ka eks ;) Siis ma jaanuaris tulen jälle oma rätikuga ja sa näitad enda omasid :D
Kadri Kivistik said…
Kassil hea maitse - ega ilusate asjadega ei mängida, enne tuleb nendest mitte nii ilusatest lahti saada :D

Mul kahjuks kassi pole, peaks selle koledaima pojale mängida andma :D