Skip to main content

Järjekordne seelik

Talvel võtsin nõuks proovida overlokki. Suur tahtmine oli riideid õmmelda ja mitte pidevalt põdeda hargnevate äärte üle. Seega lõikasin tükid välja ja sõitsin Märjamaale Sutsukese poole, et tema ateljees Jaguari katsetada. Seelikul said kõik vajalikud ääred tehtud ja järgmise nädala jooksul omandasin päris oma overloki kah (Janome, mitte Jaguari - tundub, et ühest suurest kaslasest mulle piisab - tiigerpojast). ;)

Seelik aga seisis. Kuidagi ei tulnud tahtmist seda lõpetada. Algselt pidi tulema 4 paaniga lihtne seelik, küljel lukk. Alläärde plaanisin panna lillat värvi kanga, sest põhikanga sees olid ka lillad triibud. 

Mõned päevad tagasi uurides oma aprillikuulubadusi, võtsin nõuks selle seelikuga ühele poole saada. No ja kuna ma olen siiani roosa seeliku lõikest vaimustatud, lõikasin paanidel ülemise osa maha ja õmblesin sinna hoopis lillast kangast passeosa. Lilla kanga puudusel tekkis tagumisse passeosasse ka sisse üks tumedam triip.

Tegelikult oleks võinud ettepoole ka ühe sellise siilu teha...

Alläärde sai lilla kant ja musta luku puudumisel õmblesin seelikusse tumepruuni luku. Endine seeliku ülemine osa läks aga passeosa voodriks :)


Aitäh Sutsukesele lilla kanga eest!

Seelik figureeris täna mul linnas seljas ja loodetavasti haaran ma tihti just selle kapist endale selga :)


Näeme mais! ;)

Comments

Ennike said…
Ilus seelik. Mulle sobib ka:) Suurus 36 ja nats väiksem :)
Jaanika said…
Väga ilus ja mõnus seelik, tegumoelt lihtne ja stiilne. Oleks mulgi õmblemisoskust.... :S