Skip to main content

Uudiseid blogirindelt

Täiesti käsitöövaba postitus. Mitu asja on ootamas, kuid kuna ma just sain tööle oma domeeninime (mida olen juba ammu ajanud taga ja proovinud seda segadust selgeks saada), siis annan siin vaikselt teada.

Nimelt ei pea enam minu blogisse jõudmiseks kasutama pikka lohisevat nime www.meisterdaja.blogspot.com vaid...

ainult www.kadristik.net  teeb kogu töö! :) 

Ja kohe kui paar kiiremat tööd on valmis, tõttan ma oma nimepaelu printima - ikka selleks, et enda töödele märk peale panna ;)

* Sellega seoses on küll kahjuks kaduma läinud mu blogirull teiste tegijate blogisse, kuid selle taastamine peab praegu ootama.

** Kel aga isu miskit muuta pole, siis vana aadress toimib samuti ilusti - ta ise suunab õigesse kohta ;)

Comments

Reet Salumaa said…
Seesugune küsimus, et kus saab nimepaelu printida? Olen juba ammu ammu neile mõelnud, selle asemel et kõigele eraldi käsitsi tikkida.
Kadri Kivistik said…
Ma alguses võtsin ühendust OÜ Jospeliga, kuid väga tüütu ja arusaamatu kirjavahetuse tõttu jäi nendega asi pooleli. Hetkel on tellimus sisse antud hoopis ühele Rootsi firmale, kes mitte ei prindi vaid koovad nimesilte. Muidugi seal ei anna enda logo peale panna (või noh annab kalli raha eest), aga olemasolevate fontide seast leidsin endale sobiva, asjalik kirjavahetus on läbi viidud ja nimesildid valmimisel. Eks ma annan blogis teada, kui kvaliteetsed ja odavad need lõpuks tulevad :) Rootsi firmaks http://www.3exter.se/en :)