Skip to main content

Mummudega rätik

Ma küll lubasin alles mais uuesti postitada, aga näpud sügelesid. Seega ... 

Mõned päevad tagasi kolasin ringi erinevates inglisekeelsetes blogides ja silma jäi BBC õmblusvõistlus nimega The Great British Sewing Bee. Tegu on siis võistlusega, kus igas saates keegi välja läheb ja lõpuks üks võitjaks osutub. Tõeliselt südamlik ja riiete õmblemisele (mitte draamale) keskenduv 4-osaline sari. Youtubes on samuti üleval - nii et kes inglise keelt ei pelga ja on riiete õmblemisest huvitet - kiigake siia. Saate ideid, kasulikke nõuandeid ja tõeliselt mõnusa tunde, et tehakse ikka nii ilusaid asju :) Lisaks saab kuulda õiget inglise keelt koos nii erinevate aktsentidega.

Täna hommikul peale viimase osa vaatamist, tahtsin kangesti ise õmmelda. Mul oli kangas ja mummudega pael valmis vaadatud ja kuna mu kallis-kallis kaelarätik on nüüdseks ribadeks kantud, oligi aeg uus teha. Lihtne 1x1m ruut ja pael ääres. 

Kangas Karnaluksist, mummupael Karnaluksist, niit Karnaluksist. Õmmeldud Karnaluksist ostetud masinal :D


Puuvillane + miski segu on kanga koostiseks, kergelt plisseeritud :)

Mummud on mu lemmikud

Sobib hästi mu velvetjakiga :P
PS. Esimesel mail on Vabaõhumuuseumis Kevadlaat! ;) Tõenäoliselt võib mu sealt jalutamas leida.

Comments

Arnikai said…
Väga ilusates värvides kevad-rätt. Vaatasin ka teisi tegemisi - palju põnevat õmblemist. Jõudu!