Skip to main content

Jõuluehted

Isetegija advendikalendris avanes täna minu teine õpetus. Savist, vildist, pitsist ja paelast tehtud jõuluehted ripuvad sel aastal mu kamina kohal ja loovad tuppa mõnusa jõulutunde. Eile tõime kuuse ka lisaks ja jõulud võivadki tulla!

Mõned näited :)

Olen blogides näinud väga palju ilusaid savist kuuseehteid ja tahtsin taolisi omalegi teha. Minu oskused/kogemused saviga on aga nullilähedased ja täiesti teadmatult rullisin savi liiga õhukeseks. Pitsimustrit ei osanud ka mõlemale poole saada (kas üldse saabki?). Igal juhul jäid mulle sellised plönnkettad, millele ei taibanud õigel hetkel isegi auku sisse teha...

Mis siis nendega edasi? Omaette nad nii väga ilusad polnud, aga pitsiribaga neid ette kujutades läks pilt üha meeldivamaks. Kuhugi aga on vaja pitsiriba kinnitada. Käsitöövilt on alati suurepärane lahendus. Siia ketaste vahele sobib pigem õhuke vilt, mille äärtesse krookida pits ja paelgi õigesse kohta. Seejärel savikettad pulgaliimiga külge liimida ja kaunistused ongi valmis! 


Vajalikud materjalid

Sisu saviketaste vahele

Pisikese õpetuse tegin ka - isetegija kalendris siin! Sain need jõuluehted ka üheks kohutuslikuks koolitöö osaks teha - pidime koostama tööõpetuse  tunnikonspekti ja ma arvan, et taoliste ehetega saaks ka esimese klassi õpilased ilusti hakkama (eriti kui pitsile eelnevalt krookniit sisse ajada). Loodan, et teiegi leiate tegemisrõõmu!

Punase pitsiga isendeid olen vist juba 4 tk teinud. Mõni neist sattus ka kingikotti

Ainuke linase pitsiga

See pitsijupp oli ülejääk teisest tööst :)
Enne jõule ma siia tõenäoliselt rohkem ei satu. Osad jõulukingid on alles õmblemisel, teised alles mõtted. Jõul on kuidagi järsku kohale tulnud, pole õpingute kõrvalt jõudnud midagi muud mõeldagi... Mõned üksikud kaardid said ka alles eile teele. Kui eelmine aasta läks umbes 30 kaarti posti, siis sel aastal ainult 10. Lihtsalt ei jõudnud rohkem :( 

Seega soovin siin:

Häid jõule!



Comments

Õmblusmamsel said…
Maru äge idee savist ehteid teha ja nad näevad nii kaunid välja. Järgmine aasta kaotan plastist bling-blingi ära ja teen ehted ise.
Anonymous said…
Ilusaid pühi!
Anonymous said…
Pühadesoov on Terjelt :=)