Skip to main content

Paar põimingut - mõnusalt roheline ja sädelev hall

Teate - näpud on kanged. Kui suust veel jooksevad sõnad välja, siis näppudest üldse ei taha tulla. Eks kuu aega blogi kirjutamise pausi teeb oma töö...

Oh see november-november. Kõige masendavam ja süngem kuu aastas. Mul on ausalt öeldes hea meel, et see selleks aastaks läbi sai. Pime, märg, külm ja kurb aeg aastas. Endasse vaatamise aeg. Eks siis endasse vaatamise, kooli, haiguste ja nukra meeleolu kõrvalt enam siia ei jõudnud. 

Nüüd aga on juba alanud särav jõulukuu ja ehk tulevad minul nüüd ka sõnad lihtsamini näppudest välja teile lugemiseks :) Koolitöid on vähem ja jaanuari sess on ju alles uuel aastal :P Mõned eksamid veel jäänud, paar suuremat tööd tuleb arvutisse trükkida ja õppejõududele saata, kuid need on pisiasjad. Kogu selle jutu mõte on, et ma olen tagasi!

Kuuldes just täna ühe toreda inimese hääles kerget pettumusnooti (et blogis ikka seesama vana kamps) tuleb peopesad soojaks nühkida ja näidata pilte, rääkida ja rääkida:

Mõnusalt roheline põiming sai alguse ühest armsast kirjast. Tellijale meeldis üks roosadest põimingutest ja palus seda rohelistes toonides. Kahjuks või õnneks on mul roosasid põiminguid vist liiga palju ja kuidagi sai rätikule hoopis teine muster. Loodan, et see siiski rõõmustab ja pakub silmailu. 

Rätik on 50 cm lai, natuke üle 80 cm pikk

Põiming on mõlemas otsas, lisaks võrratu pits
Teine põiming on kohe hästi teemakohane. Sarnaselt eelmisele aastale pakkusin end välja päkapikuks, kes koostab Isetegija advendikalendrisse õpetusi. Üks õpetustest ilmus välja tänase luugi alt! Hetkel kaunistab rätik mu suurt söögilauda ja jõulutulede valguses helgivad hõbedased niidid põimingus nii ilusti...

Natuke põimingut, natuke võrratut kangast, natuke võrratut pitsi :)

Lõngad mõlemal põimingul puuvillased, kangas ikka sama puuvillane vahvelkangas ja äärepitsid ka puuvillased. Jõululisel põimingul on koos lõngaga sisse põimitud ka kaks erinevat tooni Gütermanni hõbedast metallikniiti. Lisaks on kanga ja pitsi õmblemisel kasutatud pealmiseks niidiks neid kahte korraga. Minu meelest lisavad nad rätikule-linikule pidulikkust.

Põiming ainult ühes otsas. Tundus nii hea :)

Ma vaatan, et olen oma neljast blogimise aastast olen sel aastal kõige suurema jutuga. Või siis lihtsalt sel aastal on eriti hea käsitööhoog mind tabanud. Igal juhul postitusi on rohkem kui kunagi varem ja tegelikult on hetkel hulk asju näitamata. Nii et ehk nüüd said sõrmed soojaks ja juttu jätkub kohe mitmeks-mitmeks postituseks :)

Ratsuritäht tahtis ka poseerida :)


Rahulikku advendiaega!

Comments

Õmblusmamsel said…
Lõpuks ometi tagasi. Ma juba mõtlesin uurida, et oled ikka elu ja tervise juures.Imekaunid põimingud, seda enam, ei mul tuleb haiguste pärast vist põimimise peale üle minna.
K. said…
Jipikajee, Kadristik tagasi blogilainel. Ma ikka ootasin ja lootsin, et no üks päev peab ju midagi ilmuma taas. Aga nüüd tuli lausa nii ametlikult, et nii isetegijates üleval päkapikuna pluss FB-s mitu inimest jagasid seda postitust. Suure pauguga seega.
Ja nagu ikka, vaatan ja imestan, et kuidas saab nii ilusaid asju ikka välja mõelda ja teha.
Terje said…
Ja kuna ma olen ikka väga rahul selle rätikuga, siis juba tekkis plaan Sind külla kutsuda - näitan kapipealsed kätte, mis kaunistamist vajavad :=)
Kadri Kivistik said…
Krista - häbenen vaikselt nurgas :D Ei saanud kohe siia kirjutama, mitu tellimust ja koolitööd ning tundus kuidagi vale siin lobiseda õppimise asemel.

K - suurem pauk alles tuleb! ;) Aga aitäh! Mul on hea meel tagasi olla.

Terje - seda on nii hea kuulda, et Sa ikka rahul oled :) Külla võin küll tulla kui kutsutakse. Tuleb ainult ajad klappima saada :)