Skip to main content

Lapitekk "Lõvipoeg ja sõbrad"

Ühel päeval sattus üks naisterahvas ühel ilmatuma toredal kombel minu blogisse. Talle hakkasid minu tööd meeldima ja ta otsustas mulle kirjutada. Minul oli selle üle kohe ütlemata hea meel. Ja nii suurest heameelest sai alguse Lõvipoja tekk.

Teki värvideks said rohelised, kollased, oranžid, punased ja beežid toonid. Sellised, mis looduseski lõvisid ümbritsevad :) Kaks lõvi, elevant, kaelkirjak, ahvipoisid said teki sisse elevandipojale sõpradeks.

Nimesilt ka peal :)

Tekk on õmmeldud puuvillastest kangastest, sisuks on puuvillane vatiin. Tekk on tänu sisule mõnusalt pehme ja hea paks, et lapsele põrandale alla visata. Lõvipoeg on fliisist peale õmmeldud, lõvipoja sisse sai natuke vatiini lisaks pandud, et anda talle ruumilisust. Teki suurus 115x115 cm.

Muhe lõvipoeg kollase lehviva lakaga

Mulle endale väga meeldivad need värvid. Tahaks kohe veel selliseid teha. Õnneks on taolisi kangaid natuke alles, saan veel heade soojade värvide seltsis end hästi tunda. 

Tekk tervenisti :)

Loodan, et väike lõvipoeg tunneb end tekil teise väikse lõvipoja seltsis mõnusalt! 

Ma olen varsti tagasi. Kes tahab enne teisi näha, siis otsige detsembri Maretist!  ;)

Comments

Õmblusmamsel said…
Ohoo, valmis jõudsid! Maru nunnu tekk, eriti see suure ninaga lõvipoeg.
Elina K said…
Lõvi Lõrr mu lapse lapsepõlvest! Armas!
Kadri Kivistik said…
Aitäh! :) Mulle ka see suur ninaots meeldib!