Skip to main content

Koostööna valminud sinine lapitekk

Nagu ma ammuilma olen rääkinud, oli mul lubatud üks lapitekk õmmelda. Nagu ma natuke vähem aega olen rääkinud, on mu õmblusmasin viimasel ajal turtsakas ja omab paremaid ja halvemaid päevi. Nagu ma pea üldse pole kirjutanud, ootas tellija oma lapitekki väga kannatlikult. 

Nüüd lõpuks ma enam ei pea lihtsalt rääkima või kirjutama vaid saan südamerahus ka pilte näidata. Minu kavand, arvutused, kangalõikumised ja väheke õmblemist. Minu suureks rõõmuks väga koostöövalmis Õmblusmamsel ja tema poolt kokku õmmeldud-tepitud tekk. Ma jään tükiks ajaks tänuvõlglaseks, et aitasid selle suure projekti lõpuni viia! Aitäh-aitäh-aitäh!

Krista väga ilusti õmmeldud sirged read :)

Pastelsetes toonides lapitekk sobib kindlasti kohe mitmesse tuppa


Mis ma küll ilma Õmblusmamslita teeks? :)

Veidi tagumist poolt ka

Järgmise lapiteki tegemise võtan plaani alles siis, kui saan uue õmblusmasina taha istuda ja ei sõltu enam masina võimekusest. Sinnani aga vuristan peamiselt äärestusmasinat kasutades endale rõivaid kokku ja pean läbirääkimisi üksikute õmblemiste osas, mis tavamasinaga vaja läbi viia.

Lõpetuseks aga tänan Kristat veel ja veel, sest sinuta võiks ma vaid arvutuskäike ja kavandeid ette näidata :)

Comments

Õmblusmamsel said…
Mõned päevad oma elust olen ma veetnud nii et ei ole Kadrile võlgu olnud. Juhuu! Varsti võivad jälle tuuled pöörduda. Kadrile võlgu olemine on osa minu karmast.
Kadri Kivistik said…
Ei ole nii, et võlgu olemine on osa karmast :D Ma saan sinult nii palju emotsionaalset/vaimset ja ka õmblusalast tuge (lisaks kõigele muule), et ma ei tea kohe, mida ilma sinuta teha :) Meil see vist mõlemale kasulik sümbioosi vorm ;)