Skip to main content

Seelik ja särk

Enne reisi asju pakkides avastasin, et mul ei ole midagi selga panna. Ainult üks seelik, mõned õlapaeltega särgid ja paar kleiti. Tundus, et ei vea kohe kuidagi välja... Niisiis ühendasin topelt kasuliku meeldivaga ning õmblesin endale ühe seeliku ja t-särgilaadse rõivaeseme. 

Särgi jaoks kasutasin ilmatuma aeg tagasi ostetud puuvillast trikotaažkangast, mis oleks kapis juba halliks läinud. Värv mulle väga meeldib, aga kangas pole nii kvaliteetne nagu lootsin. Venib liialt välja ja jätab odava mulje. Selline hommikul selga, õhtuks pessu särk. Kodus kandmiseks sobib vist hästi. Särgi õmblemisega sain aga oma plaanide nimekirjast veel ühe asja maha tõmmata.

Lõige NewLook 6940 variant C (varrukad A variandilt). Miskipärast jäi aga esiosa kuidagi viltu kiskuma ja alläär on isegi minusugusele kõhukale liiga pikk. Järgmine kord selle lõike järgi õmmeldes teeksin kindlasti nii mõnedki muudatused.

Seeliku õmblemise jaoks mõõtsin ära oma puusaümbermõõdu, ostsin Kangas ja Nööbist valget rulltrikotaaži (täpselt mu kõhuümbermõõdule sobivas mõõdus torus oli) ja kaalukangaste hulgast tüki halli venivat kostüümikangast, tegin lihtsa A-lõike ning saigi seelik valmis. Taskuid ega muid kaunistusi ei lisanud, ainult alläärde peitsin sissepoole teist värvi diagonaalkandi. Mulle kuidagi meeldib viimasel ajal seelikuäärte sisse neid diagonaalkante õmmelda - nii armsa mulje jätavad.

Kandsin mõlemaid rõivaesemeid reisil ja kui pluusiga pole väga rahul, siis seelik läheb küll asja ette. Tõenäoliselt saab suvel üheks lemmikuks :)
 
Seelik koos veniva värvliosaga

Pluus ja seelik iga nurga alt :)


Comments

Anonymous said…
Mul oli ka taoline seelik, kui maakerana ringi käisin. Parim võimalik riideese!!
Kadri Kivistik said…
On jaa - ma mäletan, et enda esimese raseduse aegu õmmeldud seelikut kandsin ka pidevalt. Hoolimata sellest, et seelik ise ikka täitsa algaja tehtud ja see paistis välja ka :D
Arnikai said…
Väga armsad pildid. Ilus ootus...
Elina K said…
Kõrvaltvaataja ei saa aru ega näe põhjust, miks mõni Su kätetöö Sind ennast ei rahulda! No mina olen küll võhik, aga tegelikult on ikka ilusad esemed küll!
Kaunist ootusaega!
Kadri Kivistik said…
Aitäh Arnikai ja Elina! Eks see ole alati nii, et omatehtud esemel tead kõik vead ette lugeda :) Eriti siis, kui oskused nagu lubaks paremini aga miskipärast sel päeval õmmeldes ei kukkunud nii välja nagu oleks tahtnud. Seega tuleb järgmiste puhul jälle grammikese paremini teha ja saab rahul olla :)