Skip to main content

Kangahullu kangaleiud: Humana ja Telliskivi

Humanas algas eelmine nädal soodusnädal. Sellel päeval, kui mina sinna juhtusin, oli -30% päev. Leidsin kohe mitu meeldivat kangast, millest mõned panin kõrvale Õmblusmamsli jaoks. Minu riiulitele jõudsid aga sellised:

 Humanast kangad -30% pildil kirjutatud hinnast :)

Täna sattusin aga Telliskivi kirbuturule (või siis festivalile, tänane oli kuidagi väga suur üritus). Olin lapsele lubanud, et läheme rongiga sõitma ja hea oli sõit ühendada väikese turutuuriga. Muidugi vedas kõige rohkem poisil - koju tulles oli ta kolme auto ja ühe dinosauruse võrra rikkam. Kohe kui autod käes, oli vaja kiirelt koju tagasi saada, kuid ma tahtsin ju endale ka midagi leida. Õnneks autode nimel oli noormees nõus koostööd tegema ja nii ma leidsin ühelt müüjalt kaks imeilusat kangast (üks tükk suurem ja teine väiksem, kokku 4€) ja teiselt müüjalt neli Coatsi tumesinist niidirulli (90 senti tükk). Oh ma oleks nii väga tahtnud veel niite osta! Kvaliteetsed Coatsi niidid maksavad poes nii palju ja enamik rulle olid väga vähe kasutatud. Lisaks oli samal müüjal ilusat kangast, aga rahakott ja poisi kannatus ei töötanud minuga kaasa...

Kogu kupatus 7.60€ :)
Järgmine kord jätan poisi autod viimaseks ja otsin kõigepealt kangad üles :) 

Mida huvitavat oled sa teiseringi turgudelt leidnud?

Comments

Ruthy said…
Mina käin päris palju ka teiselt ringilt kangaid otsimas. Kirbuturgudele ma väga ei ole viitsinud minna, aga poodidest on paratamatult parim valik teise ringi kangaid tõepoolest Humanas ja Uuskasutuskeskuses. Mujalt olen leidnud samuti head kraami, aga üsna harva. Pigem lammutan siis XXL suuruses riideid lahti, kui väga lahe kangas on ning ese korralik.
Unknown said…
See Kirbufestival, mida tehakse augusti lõpus, on tõesti lahe. Järgmine aasta tahaks sinna müüma minna. Eelmine aasta leidsin ka sealt paar kangast.. :D
Uuskasutuskeskus ja Humana on minu sõbrad ka olnud. Ja mul paar tuttavat veel käivad just kangaste pärast Humanas. :D
Sügisel nüüd lähen Tartusse kaltsukatuurile ja ehk ka Valga/Valka omadesse, näis, mida head seal leida on. :D Isegi Palamuse ja Jõgeva kaltsukatest aeg-ajalt midagi leiab, kuid kangaid pole näinud. Õnneks Jõgeval on nii äge kangapood (nii hinna, kui valiku poolest), et väga ei kurvasta. :)
Õmblusmamsel said…
Milline saak! Õnneks on minul suurepärane varustaja. Pärnu Humanas puuvillast kangast eriti ei ole. Või ei satu ma peale.
Siret/egater said…
Eh, mnul on seda liblikatega kangast, ainult et sinistes toonides :)
Sinisega neerukangas on minu lemmik :D Ise olen Tartus Annelinna kirbukalt saanud päris häid asju- palju on vanemaid müüjaid, kes nõukaaegseid kangaid ja heegelniite ja mulineesid ja tikkimisriiet poolmuidu ära annavad... Näiteks terve Selveri kilekoti täis iirise-laadseid heegelniite 4.-eur jne