Skip to main content

Lilleline kleidike

Ma olen seda kleiti ihaldanud hetkest, mil ma esimest korda Burdat käes hoidsin. Tundus kuidagi väga minulik ja armas. Oleks ju võinud arvata, et lõikejoonise järgi kogu kanga keskele kokku krookimine teinuks mind ettevaatlikuks aga ei! Mina tahtsin ja ma endale selle ka õmblesin. 

Kõik kangas kõhule kokku! Burda 2/2013 lõige 114


Kleidi kangas on oletatavasti puuvillane ja pärit Kangas ja Nööbi kaalukangaste hulgast. Oli teist lausa 5m, millest osa läks maikaga paari ja ülejäänud ootab oma aega. Mulle väga meeldib selle kanga paksus, venivus ja võime õhku läbi lasta. Muster meeldib kah! 

Kleidi lõike võtsin sel kevadel 2/2013 Burdast maha. Plaanis oli suveks endale selline valmis õmmelda, suve lõpuks sain hakkama. Õnneks nii mõnigi palav päev nüüdseks kleidis ringi hõljutud hoolimata faktist, et selle kleidiga võiks vabalt olla nii kuus-seitse kuud rase ja keegi isegi ei märkaks. 

Kõhtu pole näha eks? :)

Ma pean ära õppima, et poseerimisel ei kisuta riiet üles..

Õmmelda oli lihtne. Eesosa krookimisel tuli veidi loogikat rakendada, sest Burda juhistest mu mõistus üle ei olnud. See-eest aga enesekindlus kasvas, et saan ka ilma juhisteta õmmeldud. Tuleb lihtsalt otsast pihta hakata, sest kui ei harjuta, pole ka tulemust.

Eestosa krooked kinnitasin käsitsi paarist-kolmest kohast sisemise poole külge, et need ei lehviks muudkui ja hoiaksid ilusti.

Analüüsides enda õmblusoskuste kasvu, siis ajan selle puhtalt harjutamise süüks :) Ma olen viimasel ajal jälle päris palju õmmelnud ning tunnen, et tööd lähevad kiiremini ja iga sammu ei pea põhjalikult läbi mõtlema. Samas ma tean, et mu oskused on ikka väga napid. Seega jälle õmblema tagasi - üks kleit on valmis ja nüüd lapitekki tegema! :)


Järgmiste kleitideni!

Comments

Süües kasvab isu ja harjutades saad Sa meistriks! Väga ilus kleit on välja tulnud ja modellitööl pole kah viga. Jõudu ja jaksu!