Skip to main content

Uus rubriik - kangaleiud

Ma olen endale korduvalt ja korduvalt lubanud, et kuu või nädal aega ühtki uut kangast ei osta. Kappi need nagunii ei mahu ja kui kool jälle algab, pole õmblemiseks aega nagunii. Siin varitseb üks suur aga - ma ju tean, millal on Humanas või kangapoodides allahindlused ja sellistel hetkedel sügeleb nii hirmsalt: äkki ma leian midagi ilusat, äkki ma saan vajaliku väga soodsalt, mida uut nad pakuvad? Igal juhul leian end jälle poest ja isegi kui tulen sealt välja tühjade kätega, on süda rahul. 

Täna on Humanas viimane soodusmüügi päev: 5 asja on 3€, iga üksikese 1€. Toidupoodi tuli minna nagunii, hüppasin ka Humanast läbi. 11 eset võrdus 7€-ga. 

Ma olen kohe päris õnnelik:

Puuvillased, puuvillase-polüestri kangad. Eriti õnnelik olen ma roosa lillelise (3tk kokku) ja punase jõuluvanadega kangaste üle. Valgeid ja punaseid on 2 tk kumbagi.

Kolmapäeval ja neljapäeval sai ka Humanat külastatud. Leidsin nii endale kui Kristale. Osa sai Terjele ka vahetuskaubana. Viimasel ajal kipubki nii olema, et kui leian hea hinnaga kangajupi (no enamasti on need siiski kardinateks õmmeldud) ja ise seda niiväga ei taha, on kohe telefon kõrva ääres. Isiklik varustaja :) Plusspool on see, et ma ei vea kõike endale koju aga rõõm ilusatest kangastest on olemas. Lisaks on tohutu boonus see, et ma leian neid kangaid Krista töödest. Õmblusmamsli töid vaatan alati kerge kadedusega - millal mina küll jõuan sellise õmblusoskusteni? 

Eelmise korra saagist ka pilt. 

Vasakpoolsed kangad vahetuskaubana, parempoolsed Humanast. Eriti õnnelik olen beežil taustal lillelise kangaga - mul on projekt olemas!


Lõppu mu ka tavapärane "mure." Esiteks juuni 2011:



Kiirelt paar aastat edasi ja august 2014:

Seis on natuke muutunud :)

Siin kapis on ainult kangad. Lõngad, kõiksugu lukud, kummid, nööbid jms on eraldi kastides, mis on vallutanud kolm kapipealset, kummuti ja ühe sahtliboksi. Pealekauba kaks riiulitäit raamatuid, ajakirju ja lõikeid. Lisaks pistsin katusealusesse varju vatiinikoti ja mu suur õmblusmasina kast on vallutatud ümbertegemist ootavatest rõivastest:

Muidu need on ikka ilusti kasti ja selle peale hunnikusse laotud aga enne pildistamist just otsisin üht-teist. Paras hunnik.

Nii et tegelikult on mul kangaid piisavalt. Kui aga teki tegemine, rõivaste õmblemine käsil, siis kunagi pole sellist, mida parasjagu vaja.

Olukorra parandamiseks jõuan ka selle postituse mõtte juurde. Oma kangahulluse vähendamiseks tahan hakata enda ostusid koos maksumusega üles pildistama ja ja blogisse lisama. Selleks, et siis ehk on natuke häbi kah :) Kui leiate pealkirjast sõnapaari Kangahullu kangaleiud, siis käsitööd sealt loota pole.

Mul on 3 kleiti, 4 pluusi ja kott soolas, eks ma järjest kirjutan ja pildistan. Hetkel pooleli 2 kleiti, beebitekk ja suur tekk. Enne kooli algust tuleb kõvasti õmmelda!

Comments

Anneli T said…
Ilus kapitäis kangaid! Küll Sa, usin õmbleja, need ära kasutad.
Minul on veidi väiksem kogus kangaid garderoobi põrandal ja kui vähegi võimalik, siis naljalt enam juurde ei kogu...
Arella said…
Seis on natuke palju muutunud :)
Õmblusmamsel said…
Selline kangakasv on enam kui tuttav. Mu uus riiul on täis, aga kui sellest hoolida, ei saaks ju elada. Kangad, see on kirg ja asmastus.