Skip to main content

Teine sinine kleit

Sinine valge mustriga kleit on viimane, mis mulle endale valmis, aga pildistatud eelviimase kleidina, sest tuli tuju kleidike selga ajada. Pildistamine oli muidugi omaette ooper. Vaatasin, et tõenäoliselt hakkab sadama ja otsisin kiirelt statiivi, kaamera, puldi ja päästiku. Sõitsin autoga mõne tänava vahel, otsisin kohta, mis meeldiks. Lõpuks leidsin, parkisin auto, haarasin statiivi, kaamera, päästiku ja puldi. Ainult üks lüli oli puudu - see kõige otsustavam! Kuidas kaamerat küll statiivi külge kinnitada, kui vastav jupp kodus ilusti kaamera kotis ootab... 

Seega pildid hoopis toas, poseerimist peab edasise endale õmblemise puhul kohe palju õppima. 



Kleidist ka natuke juttu. Materjaliks polüestertrikotaaž, ostetud Mustika Abakhanist kaalukangaste hulgast.  On natuke tugevam kui enamik trikotaaže, samas langeb väga hästi. Tänu tugevusele ei olnud ka allääre tagasipööramine raskuseks. Suvel on sellega palav käia, sügisel on tõenäoliselt mõnus. Talvel kandmiseks panen mustad sukad jalga ja pikkade käistega pluusi kleidi alla - nii nagu ma seda kalliskiviahelatega kleiti kannan. Lõige muideks, on mõlemal kangal sama ehk NewLook 6095 B variant. Mulle meeldib, et ei pidanud mustrit katki lõikama ega pärast paika sättima. Ega kangast selleks poleks jätkunud kah vist...

Nüüdseks olen selle lõike enda jaoks piisavalt ära kohendanud. Rinnasissevõtted on õigel kohal, selja peal sissevõtted ja keskmine õmblus sobivad ilusti mu nõgusale seljale ja puusadelt on natuke juurde antud. Tegelikult on mul 1 kleit veel selle lõike järgi pooleli, aga kuna see on talvine, siis muret ei tunne :)

Üleval istub muster ilusti kokku aga allpool moodustab sik-saki.

Mulle meeldib, et lõige on oma lihtsuses ilus!

Eks seda mustrisse ajamist oleks saanud paremini teha. Tõenäoliselt tulnuks mõlemad seljatükid eraldi välja lõigata ja siis kokku panna. Mina aga üritasin topeltkangast õigesti lõigata. Õppetund kirjas ja meeles. Samas poleks vist kogu ulatuses nagunii saanud mustrit kokku ajada...


Enda pilte Picasasse üles laadides jäi silma õmmeldud rõivaste kogus. Ma olen sel aastal päris palju enda garderoobi täiendamisele panustanud ja ehk järgmine aasta maikuus on lubadus juba terve mai iga päev enda õmmeldud rõivaid kanda :) Eks näeb, mis aeg toob.

Igal juhul on vanarahva ütlus täitsa tõsi - see, mida teed aasta esimesel päeval, teed terve ülejäänud aasta. Mina õmblesin ja kirjutasin esimesel jaanuaril oma blogis nii: Sel aastal tahan endale palju-palju rõivaid õmmelda. Mulle väga meeldib kanda enda tehtut ja ma tunnen end hästi kui tean, et keegi mulle samades riietes vastu ei jaluta. Just nii on läinudki!

Comments

Ruthy said…
Lihtne ja stiilne, mulle meeldib eriti see kaeluse kuju :)
Õmblusmamsel said…
Olen tumeroheline. Aga selle pildistamise kohta. Lähed, pargid, võtad fotoka, statiivi, leiad koha, aga kleit jäi koju. Statiivi kinnitamise jubin oleks ju tühiasi.
Kadri Kivistik said…
Jaa :D Ma naersin, et see oleks hullem olnud... Lähed ja avastad, et valed riided seljas. Aitäh!
Anneli T said…
Väga meeldib - nii lõige kui ka muster! Sobib Sulle imeliselt!!