Skip to main content

300 grammi jõulurõõmu

Lubasin küll muudest õmblemistest enne kirjutada, aga kuna mu saadetud pakk jõudis eile kohale ja täna sain koos päikesega ise jõulurõõmu kätte, siis läks sedapidi :)

Minule tegi rõõmu projektijuht ise :) Sain armsa pildi jõulusokist, teeküünla kaunistuse (koos küünlaga ikka) ja lumehelbekujulised kõrvarõngad. Muidugi kaart ka ikka :) Aitäh-aitäh Minuliisule!

Minu 300 gr jõulurõõmu :)
Ise tegin aga paki Krystikale. Uurisin enne mõlemad tema blogid otsast lõpuni läbi ja mõtlesin asjadele, mida mina oskan ja mida tema pole oma blogis näidanud. Kuna Krystikas oskab ilusti heegeldada ja kududa, siis parem ma selliste asjadega võistlema ei hakanud. Otsustasin õmblemise kasuks. Tahtsin, et mu pakk oleks natuke jõululine ja samas kasutatav ka terve ülejäänud aasta. Ja kindel nõudmine iseendale oli, et asi(asjad) peavad olema praktilised. Valituks said erinevad lillakas-punased puuvillased kangatükid ja beež linase kanga sarnane materjal (aga päris linane kindlasti ei ole, sest see venis natuke ühes suunas).

Esimesena valmis lapitehnikas kaunistusribaga poolikute tööde kott. Kotil said peale kahed paelad, et oleks lihtne kahest küljest korraga kinni tõmmata. Eraldi siduma ei peagi hakkama :)


Leidsin enda paelte kogust õiget värvi paelad komplekti juurde :)

Kangad pärit E-bay-st. Jäid silma ja seejärel võitsin oksjoni :)

Järgmisena oli kindel plaan sukavarrastele-heegelnõeltele pesa teha. See osutus algsest keerukamaks, kuid hakkama sain. Kaunistuseks kasutasin jällegi lapitehnikas riba. Pesa saab kokku siduda paeltega.


Katsetasin :)

Kokkupandult.
Alguses enne nende kahe õmblemist arvasin, et kindlasti selle 300 grammi sisse rohkem ei mahugi. Aga kus sa sellega! Nii hea meel oli kaalul väikeseid numbreid näha ja asusin kohe hooga nõelaraamatut õmblema.

Kaunistuseks kasutasin lillekest ja paelu jällegi :)

Raamatus sees on kaks vildilehte - valge ja roosa. Nõelasid peaks sinna nii mõnigi mahtuma.
Õmblemise käigus torkas pähe mõte silmusemärkijatest. Läksin kohe oma pärlisahtli kallale ja otsisin välja varem valmistatud fimopärlid (tahtsin nendest keed teha, aga seda õiget ideed polnud tulnud). Ilmselgelt olid need mõeldud hoopis vardaid kaunistama ja kudujat abistama. Keerutasin traati ja saingi valmis 6 silmusemärkijat.

Sobivad kuni 4 mm suurustele varrastele. 5 mm peal jäid minu meelest natuke väikseks...
Saades inspiratsiooni Sunray imelistest töödest, tekkis mul ka tahtmine üks kääritasku komplekti juurde õmmelda. Käärid on tegelikult hiiglama tähtsad ja häid kääre tuleks hästi hoida. Tegin tasku enda roosade Prym-i kangakääride järgi, loodan, et sobivad ka Krystikase kääridele!

Kääritasku
Ja siis sai kangas otsa... Täiesti otsa. Jäi ainult 10x2 cm jupp. Sellest ma enam muud välja nuputada ei suutnud. Seega küpsetasin enda tehtud piparkoogitaignast piparkoogid ja kaunistasin need. Kaart ja piparkoogid lisaks ja 300 grammi oligi täis!

Grammipealt!

Kogu pakk nägi välja selline :)

Minu süda on nüüd rahul. Krystikas kirjutas enda blogis ka minu tehtud pakist. Mõnusat krõbistamist!

Ja kes selle pika postituse lõpuni luges - ilusat jõuluootust! Ja rohkelt lund! ;)

Comments

Helen Lensment said…
No nii.... Sa oleks nagu minu mõtted ilusasti kirja pannud selle kingituse koha pealt. Ma praegu rohkem ei avalikusta, aga mul on sama mõttega pakk. Teostus pisut erinev :)
Muide väga kena paki tegid.
Lugeja said…
Issand kui lahedad! Kindlasti tõi hulganisti jõulurõõmu pakisaaja kodusse! :)
Diana Tammann said…
Vahvad kingitused. :) Ise tegid nii ilusa ja praktilise paki. Kõik on peensusteni läbimõeldud, super! Kuduja unistus. :)
Kadri Kivistik said…
Helen - jään Su paki avalikustamist ootama. Kindlasti on see väga äge :)

Diana - sinu blogist sain ka innustust - sa tegid viimati nii võrratu koti ühele kudujale... Eks nii need mõtted kogunevad :)

Aitäh!
Kristiina said…
Pakk tõi tõesti hulganisti rõõmu. Armas, läbimõeldud ning praktiline kingitus. Mul on väga heameel selle üle. Aitäh!
Laura said…
Oi, kuidas minul oleks sellist kena heegelnõelte hoiukomplekti vaja! Nägus töö!
Kadri Kivistik said…
Ennike - aitäh! :P

Kristiina - rõõm on minu poolel! :)

Laura - me võime omavahel täitsa kokkuleppele saada, ma tõeliselt imetlen sinu heegeldamisoskust! :) Aitäh!