Skip to main content

TK Hubane kodu kokkuvõte




2010. aasta lõpus liitusin IT-s toreda aastaprojektiga. Tänu sellele projektile jõudsin sel aastal oma kodu heaks päris palju asju teha. Ainult ühe korra sain musta kassi, sest jäin tööga mõned minutid hiljaks. Minu õnneks on musta kassi järgi kohe ka tehtud töö märk. Kuigi suve lõpu poole kadus segaduste tõttu motivatsioon projektiga jätkata, vedisin end siiski võiduka lõpuni. Kiidan end selle eest :)

Jaanuaris valmisid korvike ja pajalapid. Korvike on köögis kasutusel saiade-leibade hoidjana ja pajalapid on nüüdseks juba mitu korda pesus käinud ja ehivad ikka mu kööki.

Veebruaris heegeldasin käterätile äärepitsi ja meisterdasin endale ehtekarbi. Viimane on mul kasutusel nende kõige lemmikumate kõrvarõngaste hoidjana ja aeg-ajalt meeldib mulle seda silitada ja õhata, et hoolimata värvi naksumisest, on see ikkagi nii ilus...

Märtsis esitasin projekti lapitehnikas mänguasjakoti. Poja legoklotsid saab hetkel veel sinna sisse korjatud. Vahepeal aga oli see hoopis pallikotina kasutusel. Endiselt otsib poiss koti pealt kutsud üles ja on siis õnnelik nende üle :)

Aprill oli mu mustakassikuu. Tehtud tööna läks lõpuks siiski kirja heegeldatud äärepitsiga linik. Linik oli laual kuni esimese jõulupühani, mil ma ta lõpuks pessu viisin :)

Mai töö oli lapitehnikas tekk pojale. Mängutekina ta oma aset täitis ja täidab praegugi. Ja tore on selle alla pugedes hoopis peitust mängida. Teinekord lösutame koos pojaga tekil ja vaatame sinna sisse õmmeldud kangastel pilte ja loeme täppe kokku...

Juunis olin vist suurest õmblemisest väsinud. Kaunistasin ühed pesulõksud. Plaan oli nendega hiljem poja toa seinale pilte riputada, aga tegelikult leidsid need oma koha hoopis detsembris valminud kaardipärjal (peitsin oma "maalingud" hoopis kuuskede alla)

Juulis õmblesin kiirelt ühe liniku vanemate koju. Pisike töö, aga siiski midagi tehtud. 

Augustis heegeldasin ühe äärepitsi käterätile. Sellega said 3 kesist suvekuud läbi ja suurem tegemine jäi septembrisse.

Septembri tööd saigi tehtud nii augustis kui ka septembris. Tänu IT-s toimuvale  Lapiteki konkursile sai valmis minu suur lapitekk Paistu pooltanu mustrikirja järgi. 

Oktoobris nägi ilmavalgust järjekordne äärepits käterätile. Seekordne läks hoopis mu sõbranna kodu kaunistama. 

Novembri töö oli aplikatsiooni katsetamine. Seinapildi õmblemine oli tore vaheldus.

Detsembris valmis hulganisti jõulukaunistusi - kleebitud kõrvitsaseemnelilled, vildist välja lõigatud inglid ja südamed, millel tikkisin ääred. Pisiasjad jõulumeeleolu loomiseks... 

Kokkuvõttes oli väga kasulik projekt oma kodu heaks. Plaanis on järgmine aastagi püüda iga kuu midagi toredat kodu heaks valmistada, sest nähes armastusega valmistatud asju enda ümber, muutub meel palju rõõmsamaks. 

Uuest aastaprojektist osa ei plaani võtta - mulle meeldib kirju-mirju maailm. :) Aga kõiki, kes on IT-s projekte juhtinud, tahan küll kiita! See on suur töö ja palju sebimist. Sellel aastal veetud 2 projekti andsid mulle õppetunni ja seda enam ma väärtustan neid tublisid, kes on nõus juhtima erinevaid projekte. Kummardus!

Proovin veel oma selle aasta kokku võtta ja teha ühe jõulude järellainetuse, siis selleks aastaks kõik! :)

Comments