Skip to main content

Üks kurvameelne jänku...

Käisin mina imetoredal koolitusel ühel vihmasel laupäevahommikul. Õpetajaks oli tõeline nukumeister Lembe-Maria Sihvre ja koolitus ise super-äge! Nimeks Lembe lahedad loomad või Lembe enda sõnutsi Muhe-lahe loomad. Tema enda nukud-loomad on tõeliselt pilgupüüdjad - isegi tohutus Mardilaada melus hakkasid silma ja jäid meelde...


Igal juhul ajasin näpud soojaks ja asusin kibekiirelt õmblema. Jänest. Mitte must-valget vaid hall-valget :) Minu vanast lemmikpusast sai jänks endale keha, tikandid tegin peale sinise pärlniidiga (või mis iganes selle nimi). Kõht heegeldatud kolme erineva pärlniidi otsaga koos. Oma kaunistused sai jänks peale alles koju jõudes, tunnis kahjuks ei jõudnud. 


Nina tegin südamekujulise, silmad ja olek kurvavõitu. Eks ta ole selline sügisene jänks. Tundub, et iga sügis on minu jaoks selline kurb aeg ja kuidagi ei suutnud jänksut rõõmsamaks teha.

Kergelt kurvameelsusele kalduv
Tuli küll väga sarnane Lembe-loomadele, aga see alles selline esimene. Järgmine tegelinski tuleb rohkem minumoodi. Otsisin juba kokkukuhjatud varudest sameti välja, ehk on sametine unine karu järgmiseks ;)

Külgvaade. Saba on täitsa olemas :)
Varsti olen tagasi - tõin nimelt täna just kuuse tuppa ja sellele said loomulikult ainult mu enda tehtud ehted :)

Ilusat jõuluootust!

Comments

Ennike said…
Mina tulen varsti sinu juurde kooli:D Õmbluskooli. Päris kindlasti tulen!
Kadri Kivistik said…
Sel juhul pean ma sinult sõnaseadmise tunde võtma :) Ja enne pean ise veel edasi õppima. Õmblemist ma mõtlen :D
Ülle said…
Ma kirjutasin juba eile siia, et nii äge jänku...nüüd vaatan, et polegi mu juttu, kaduma läinud:(
Kadri Kivistik said…
Huvitav, varem pole kaduma läinud miskit. Ju mingi kotermann siin eile kondas. Aga aitäh sellegipoolest - tänane tekst jäi täitsa alles! :)
Kadri Kivistik said…
Hei Üllekas! Leidsin su kommentaari üles :) Blogger oli ta miskipärast spämmi alla paigutanud :( Ma tõstsin ta ikka siia ümber - head sõnad pole kunagi spämm :D
janikaa said…
Nii vahva jänkuke :)
Mytsi Wabrik said…
Küll on armas jänku ikka!
Kadri Kivistik said…
Ma tänan Janika ja Ene-Ly! :)