Skip to main content

Trenni- ja poekotid

Tänaseks teemaks kotid. Isetegijas on käsil teema, kus õmmeldakse erinevaid kotte ja sealt ma poekoti lõike ja õpetuse leidsingi. Suurimad tänud jällegi Sunrayle! :)

Kokkulapituna

Esimese koti tegin ilusti lõike järgi. No tegelikult niimoodi enam-vähem ilusti. Teise koti puhul arvasin, et kasutan kandi asemel hoopis ümberpööramist. Kantimine ei ole siiani mu lemmikuks tegevuseks saanud ja no ma üritasin mõelda oma peaga :D Õmblemise käigus tekkis ainult mitu AGA... Igal juhul sai ka teine kott valmis (kuigi just rahul ma sellega pole). Õnneks need ongi ju ainult poekotid, mis ei peagi täiuslikud olema. Ning indiaanlaste arvates pidi vea kohast hing sisse käima  :)

Lahtiselt :)
Kasutasin tavalist puuvillast riiet, mille mu ema mulle kunagi andis. Kuna kanga muster pole just minu stiilis, siis oli hea seda õppimisel kasutada. Kotid rändavad tõenäoliselt kingikotti :)

Järgmine kord kasutan natuke tugevamat riiet. Tahan ühe koti täiuslikuna teha :)

Teisena räägin trenniriiete kottidest. Nimelt peale tennisetrenni on mul alati sahkerdamine kilekotiga - ei taha ju higiseid riideid puhaste asjadega kokku panna. Aga tihtipeale olen unustanud lisakilekoti koju ja seega pean nuputama asjade kokkupakkimisel. Nüüd aga on kõik mu mured kadunud! :) 

Juba kasutuses :)
 Sain mõnusa vettpidava kanga, millest vuristasin kiirelt kokku lausa 3 trenniriiete kotti. Peale õmblesin puuvillasest kangast paelakanali, ajasin paela sisse ja nii need valmis olidki! Nüüd jääb ainult üle meelde jätta, et poest oleks vaja seda lukusti moodi asja, millega paelad saaks ilusti kokku tõmmata ilma, et neid iga kord sõlme peaks siduma... Üks kottidest on mul juba kasutuses, teised kaks rändavad jällegi jõulutaadi kingikotti :)

Paelatunnel

Mahutavad vajadusel ka saunalina :)
Järgmine postitus tuleb mu olematust tikkimisoskusest ;) Aga harjutamine pidi meistriks tegema. Nägemist!

Comments

Ennike said…
Väga vinge poekott:)
Küll sina ikka õmbled meil palju!
Kadri Kivistik said…
:) Aitäh Ennike! Sa oled kohe nii armas!