Skip to main content

Head aega 2011!

2011 aasta polnud just kõige paremate killast. Isegi mitte käsitööalaselt. Vaadates 2010-l aastal õpitud oskusi ja tehtud töid, siis see aasta jäi kõvasti alla. Lapitehnika oskustes oli ainult tugev edasiminek. Aga kõik aastad ei saagi ühtmoodi head ja tulemusterohked olla. Siiski on mul hea meel, et see aastanumber kaob minevikku. Head mälestused jäävad meid edaspidi ka saatma ja kõik halb läheb meelest...

Üks minu aasta lemmikutest

Mõtlesin pikalt enda selle aasta lemmiktöödele. Neid on tegelikult päris mitu ja mu enda jaoks sellist kõige tähtsamat esimest polegi. Võrdselt tähtsad on mu kaks lapitekki - poja rohelisekirju ja me enda voodikate Paistu mustri järgi. Poja tekk oli see päris esimene lapitekk, mis koosnes pisikestest tükkidest ja mida ise kokku arvutasin. Mu ema jaoks oleks see kindlasti olnud minu tehtud töödest aasta lemmik :) 


Teine lemmik.

Säärane mulk me voodil aga oli teistmoodi eneseületus. Tegin seda tekki tõelise intensiivsusega. Minu moodi ju asjad viimasele hetkele jätta ja mäletan, et kui ma tähtaja viimasel päeval alles tekki kokku hakkasin õmblema ja kihte ühendama, oli peas mõte - kui ma nii kaugele olen jõudnud, siis nüüd enam alla anda ei tohi. Kogemus, millest õppida - kui paned end konkursile kirja, siis tasub alustada varem ja lõpetada varem :) Jääb aega ilusaid pilte teha... Järgmise aasta konkursiks on mitu minu jaoks suurepärast ideed, püüan leida aega nende realiseerimiseks.

Endiselt lemmikmotiiviks õnnetähed.

Kolmas minule väga hingelähedane töö on pajalapid. Need hiiglama lihtsad. Aga mu ema jaoks olid need kõige ilusamad. Ta riputas need köögipliidi kohale...

Lepatriinutöö...

Sel aastal sai tehtud päris mitu käteräti heegelpitsi. Samas hunnik heegelpitse ootavatest rätikutest pigem kasvab kui kahaneb. Seega järgmine aasta on vaja vähemalt sama palju veel heegeldada. :)

Järgmiseks aastaks neid veel ja veel ja veel!

Isetgija foorum on mind palju motiveerinud. Võtsin osa 3-st IT-s olevast vahetusprojektist. Endale meeldisid väga TKV Romantika ja TKV 300 grammi jõulurõõmu tööd - lapitehnikas kotid on asjad, mida tahan järgmisel aastal veelgi ja veelgi teha. Üks armas vahetusprojekt on Lauraga kokku lepitud, jaanuari lõpus näitan täpsemalt. TKV Laps rõõmsaks tegi mind ennast rõõmsaks - sai põhjusega mänguasju heegeldada :)

Mereloomad naeratamas :)
TKV Romantika

TKV 300 grammi jõulurõõmu

Selline see aasta oli. Teistest töödest jäid mainimata teksatekk (mis on tõestanud end väga mõnusa ranna- ja piknikutekina), kurvameelne jänku, fotokakotid ja sokid. Pisiasju oli veelgi, aga minu jaoks olulisemad on siin ära märgitud. 

Järgmise aasta käsitööalased soovid olen siin blogis eraldi lehele juba kirja pannud. Täiendan seda kindlasti jooksvalt. Lapitekke loodaks järgmine aasta vähemalt sama palju teha - olen ma ju nüüd ka Marja Matiiseni lapitööde kursusel, õpin uusi lihtsamaid ja keerukamaid töövõtteid ning tehnikaid. Palju uut juba kahe korraga teada saanud, ootan huviga kursuse jätku. Lapitehnikaks materjali on kogunenud juba kapitäis ja tekkide soove on avaldatud ka mõni :)

Teile, kallid blogi jälgijad, soovin ma ilusat vanaaasta lõppu! Ja et see uus tuleks parem ja rahulikum!

Comments

Pille said…
Imelised tööd, eriti roheline lapitekk! Head uut käsitööaastat!
Ennike said…
Soovin teie perele ilusat aastavahetust ja nagu juba öeldud - gaasivaba aastat!
Sirtsuk said…
Palju ilusaid asju oled valmis teinud!
Toredat aastavahetust!
Kadri Kivistik said…
Aitäh Pille, Ennike ja Sirtsuk! :) Ilusat uut aastat teilegi!
Mytsi Wabrik said…
Appi, kuidas mulle siiani NII kaunis blogi kahe silma vahele on jäänud? Uskumatu. See voodikate/tekk on lausa imeline ja õhku ahmima panev. SUPER!!!

Ilusat uut aastat soovides,
Mysti Wabrik
Kadri Kivistik said…
Aitäh Ene-Ly! :) Ilusat uut!
Laura said…
Kadri, tervitused ja jõudu! Kena ülevaade.
Tead, mu postkast läks mingisuguse nupulevajutusega natukene segamini, saada palun uuesti oma meil, et saaksin joonise saata käsitöövahetuse jaoks!