Skip to main content

Jõulutoimetused

Eelmine aasta nägin Buffini blogis väga ägedaid kõrvitsaseemnelilli. Võtsin kindlaks plaaniks neid ka ise teha. Sel aastal jõudsin lõpuks tegudeni :) Kõrvitsalilled said kaunistuseks meie pere esimesele jõulukuusele. Natuke kartsin viimast tuua (äkki poiss sööb ära :D), kuid siiski avastasin end üks hetk koos oma isa ja pojaga metsast. Leidsime kraavikaldalt just sellise mõnusa okkalise parajalt pika kuuse. Hea, et okkaline - poiss katsub küll aga okastada saades jätab kohe järgi :)

Paelaks kasutasin tavalist taimede sidumiseks mõeldud nööri.
Ehete suhtes olin kindlameelne. Kuna ma oma lemmikehteid kasutada ei saa (nõuka-aegsed imeõhukesed kärbseseened, oravad ja igasugu ilusate piltidega kuulid), siis otsustasin kõik ise teha. Ja mis sobiks paremini kui kõrvitsaseemnelilled. Maha kukkudes pudeneb ainult tatart laiali aga katki midagi ei lähe :) Liimitud sai neid omajagu, kuusele jõudis vist 11. 

Südamikus tatar.
Valged tuled ja kõrvitsaseemnelilled. Selline tagasihoidlik sel aastal me kuusk sai.

Mõni kõrvitsaseeme oli "vanaks" jäänud :)
Detsembri alguse poole lõikusin paksust pruunist vildist välja mõned südamed ja valgest vildist inglid. Kaunistasin need vähese tikandiga. Sel aastal neid veel eraldi välja ei riputanud, küll aga ehivad need mu köögiaknal olevat piparkoogivormikorvi. Kaks pisemat leidsid koha koos nelk-apelsinidega küünlaalusel. Ja oh kui hea lõhn sealt tuleb!

Minu lemmikvormid koos kahe võlts-piparkoogi ja inglitega :)

Lõhna tunnete? Mina tunnen...

Kõik need jõululised pisikesed tegemised lähevad kirja minu TK Hubase kodu detsembrikuu tööna. Sellega on see üks tore pikk projekt lõppenud ja minu kodu tunduvalt hubasemaks muutunud :)

Häid jõule!

Comments

janikaa said…
Oh, need kõrvitsalilled on nii mõnusad seal kuusel, meil ka see aasta kuusel enamjaolt enda tehtud kaunistused :)
Ja ausõna tunnen seda mõnusat lõhna ;)
Ennike said…
Oioi, mina tahaks ka selliseid lilli teha. Õpetad?

Ja kaunist jõuluaega sulle, kallis Kadri! Sa oled väga tubli, ma loodan, et sa kuuled seda pidevalt:)