Skip to main content

Kaardipärg

Üks jõulune toimetus on näitamata. Nimelt mulle väga meeldib jõulude ajal oma kallitele inimestele päris postkaarte saata. Sel aastal tegin need ise. Kaardid läksid mõned päevad tagasi teele ja tänaseks on kõik oma kaardi kätte saanud. Kui ise kaarte saadad, siis saad ka neid alati vastu :) Ja kuna kaardid libeda kamina ääre peal püsida ei taha, siis tuli neile koht leida. Selline, kus ikka silme all oleks ja samas ära ei rikuks. Sest mõni on kohe eriti peen töö ja teine kohe üüratult kallis ja armas. 

Ühe armsa kaardiga pildistatud...

 Siinkohal jõudsin enda mõtetega jälle Buffini tegemisteni. Sellel toredal isetegijal on lihtsalt miljon väga ägedat ideed ja tema teostus on alati perfektne. Tema kaardipärg on ääretult kaunis. Mina nii kaunist poleks vist teha osanud. Seega pidin lisama oma kiiksu. Minu kiiksuks said nööbid. Neid on mul hulgim :)



Aluseks lõikasin papist ringi, kuumaliimipüstoliga kleepisin sinna peale 12 pesulõksu. Viimastele said peale nööpidega kaunistatud kuusepuud. Papi katmiseks keerutasin pesulõksude vahele pabernööri.

Lilledega suvine seelikunööp...
Tänaseks on pärja küljes kaarte juba rohkem. Pärg täidab oma eesmärki ja mina täitsin endale seatud eesmärgi:



Ja nüüd minge kinke pakkima! ;)

Comments

Triin said…
Väga vahva idee ja tore teostus!
Häid pühi!
Ülle said…
Mulle meeldib selline kaardipärg, nii ilus ja praktiline ka veel. Kauneid Jõule!
Muhv said…
Lahe pärg! 2in1 :) Häid pühi!
Ennike said…
Meie jõulukaart on ka seal vahel:)
Kadri Kivistik said…
Ma tänan, Triinu, Ülle ja Muhv! :)

Ennike - muidugi on! Ja teie kaart oli mu poisi lemmikkaart. Lumememm ju pöörles, kui seda puhuda :) Aitäh!