Skip to main content

Me Made May kolmas nädal

Oma nädala tõusudest ja mõõnadest olen ma juba kirjutanud, sooritatud eksamitest, teatriskäigust, pisikesest õmblustööst räägitud ja ka pilte näidatud. Seega nagu polegi enam midagi. Peale selle, et täna sai jutustatud ja kangaid kogutud (teine link ka veel).


Sel nädalal polnud ühtki kordust. Õnneks sai suvisemad riided selga ajada ja kapist leidsin veel midagi, mis oli seal jupp aega oodanud:
  • esmaspäeval oli mõnus kodus õppimise päev, kandsin enda õmmeldud sinise ja mustaga pluusi (naljakas oli pildistada kaugpäästikut kasutamata)
  • teisipäeval kirjutasin eksamit ja näitasin teilegi üht valget särgikut
  • kolmapäev pilti ei jõudnudki
  • neljapäev rõõmustasin eksami üle, mida kirjutades kandsin kunagi sobivaks kohendatud kampsunit ja õhtul juba lisatud sündsuspaneeliga trikoopluusi (ülevalt alla pildistades on isegi minul peenikesed jalad :P)
  • reedel olin ilus ja tubli emme - ajasin lillelise seeliku selga ja käisin lapsega teatris
  • laupäev - ei tea, kuhu see küll kadus...
  • pühapäeval kostitasin end kerge päikesepõletuse, kangaste, nööpide ja uute tutvustega kandes oma õunapuuõite seelikut. Nagu ma ütlesin - kui õunapuud õitsema lähevad, on selle jaoks piisavalt soe (nägin ühel õunapuul pungi, võin hõisata küll :D).
Oh, ma pean oma kappi sorteerima. Samuti võiks nüüd kangakapi ka ära sorteerida, sest Kalamajja kangaid otsides avastasin kaks suvise kleidi jaoks mõeldud kangajuppi (lisaks veel hunnik sügisesi). Hea, et kokkusaamine ikka nüüd toimus, muidu oleksin teadmatuses edasi elanud! :)

Comments