Skip to main content

Õunapuuõieline seelik

Öelge, mis tahate, minu jaoks on sel seelikul just õunapuuõied. Need on ühed ääretult ilusad õied. Alguses roosad või lausa punased, mis avanedes järjest valgemaks muutuvad. Kui lõpuks maha kukuvad, siis on maa valge nagu talvel :) Ehk on õunapuude õitseajal piisavalt soe, et saaks rahulikult seelikut kanda ja mitte külmetada. Täna seelikut kandes oli suur oht külmetuda ja õiteilust sootuks ilma jääda. Ma poleks seda selga ajanudki, aga see on juba pikem jutt. 

Alguse värk. Keskel on krookimise jagu kangast.

Seeliku kangas on pärit Abakhanist. Sarnast kangast (siniste ja beežide toonidega) kasutasin ühe lapiteki jaoks. Kui kangas soodushinnaga müüki tuli, ostsin seda kohe hulgim. Ilusat kangast pole kunagi palju! Isegi kui see kappi enam hästi ära ei mahu...

Kangas on lina ja viskoosi segu, mõnusalt õhuke ja parajalt tihe, et läbi ei paista. Voodrit seega seelikul ei ole. 

Lõige on jällegi tuletatud Burda 8677 lõike järgi. Viimati näitasin lillat talvist seelikut, mida koolis päris palju kanda sai. Nüüd aga tegin passeosa laiema, taskud väiksemad. Passeosa ja seelikuosa vahele lisasin nöörkandi (või paspuaalkandi). Minu meelest annab nöörkant õiges kohas korrektse välimuse. Piiritleb ja kaunistab samaaegselt.

Vahepeal kukkus Karnaluksi kilekott tulise triikraua peale. Õnneks peale triikraua jahtumist tuli see sealt maha ja ma sain edasi töötada.
Tugevduspaela puudumisel sobib lihtne liimiriide riba kah!
Krooked. Lisasin sinna hunniku nõelu kah, aga päris ideaalset tulemust siiski ei saanud.

Seeliku õmblemine oli kohustuslik koolitöö. Pükse võis ka õmmelda, aga kuna ma Rahvaülikoolis juba õppisin korralike viigipükste õmblemist, siis pidasin plaani teha midagi lihtsat ja tuttavat. Mis see üks seelik sellele suurele hunnikule ikka liiga teeb! Suvi tulemas ja ma olen päris kindel, et see isend saab korralikku kandmist. 

Üks valge seelik sai suhteliselt ammu valmis ja üks on veel valmimas. Tundub, et ma järgmised paar aastat kannan ainult seelikuid ja siis vahelduseks veel seelikuid. Ma ei saa isegi lubada mitte, et rohkem seelikuid ei näita... 

Nüüd aga laseme fotodel rääkida. Tahtsin küll fotosessiooni lumesajus, aga mu tatti tilkuv nina ütles kõva ja selge ninahäälega ei! ja seega siin on kõik, mis mul pakkuda on:

Mulle meeldivad taskud.

Lukku näete? Ei näe hästi? Sest see on peitlukk ;)
Taskud sulavad õiteilu sisse täitsa ära.

Eestvaate ülevaade
Passeosa sissepoole sai beež puuvillane kangas. Ega siis õiteilu pole sissepoole raisata!

MMM '14 esmaspäev on ka sellega kaetud. Teisipäeva suhtes pole mitte mingisuguseid mõtteid, sest kes seda ilma teab... kas äkki peab karupüksid hoopis jalga ajama.

Vot nii tehakse pilti!

Comments

Esta said…
Ihii, nii ilus kangas ja ma tean, mida ma räägin, sest ma õmblesin ise kunagi samast riidest kleidi. Argpüksina lisasin aga voodri, sinu seelikut vaadates tundub tõesti, et võinuks vabalt selle lisamata jätta.

PS See rõve ilm on paras mats MMM-le, sest vähemalt mul oli kõik ette planeeritud arvestusega, et ilm on kevadsuvine, mitte sügistalvine.
Elina K said…
Ilus ja huvitava lõikega seelik ning kaunis autor/kandja selle sees! :)
Õmblusmamsel said…
OOO see kangas! Mul on seda lapiseelikust imetilluke jupp veel alles. Saan omale sest taskuräti teha. Mis puutub ilma, siis maru kahju, et ühtegi enda õmmeldud kasukat ei ole. Sellise maiilmaga oleks päris paras.
Anonymous said…
Ooooh, kui äge seelik!!! Sellist imelist asja kannaks isegi!
PS. Esimesel vabal hetkel liitun Flickri grupiga. :)