Skip to main content

MMM'14 Esimene nädal

Mai esimene nädal on mõnus - olin kodus, õppisin ja õmblesin. Kodus ei pea ju hiiglama korralik välja nägema ja kandmiseks on hunnik riideid. Enamasti ma eelistan mugavates vabaaja pükstes olla, kuid vähemalt kahel päeval ajasin hoopis seeliku selga.

Kui ma selgeks saan, kuidas Flickrist pilte enda blogisse linkida (ühegi antud lingiga pilti ei tule...), siis edaspidi pildid juba sealt. Tore oleks näha teiste osalejate pilte ka Estonian Me Made May '14 kaustas.


Mis ma kandsin?

01.05 - kandsin seelikut, mis kunagi oli kleit. See on eriti mugavate päevade seelik, sest kummiga värvel ei pigista ja seeliku kangas mõnusalt pehmeks kulunud. Suve poole ehk kannan seda rohkem, siiani on suhteliselt harva seljas olnud. Alustasin koolitööna seeliku õmblemist.

02.05 - kandsin pikka lapiseelikut ja olin paljaste jalgadega. Eile ja täna jookseb nina vett nagu kevadine kask. Arvestades tänast lumesadu oli ilmselgelt liiga vara toas ilma sukkade-sokkideta olla... Avastasin, et lõiked ei klapi - võtsin õige lõike ja sain peaaegu oma seeliku valmis.

03.05 pildile ei jõudnudki.

04.05 - kandsin pluusi, mis kunagi oli kleit või tuunika. Kaela sirutus ja õlgadest pingete vabastamise paus koos õmblusnäidiste mapiga on pildile jäänud :)


Mida ma õppisin oma kodustest päevadest?
  • mulle meeldib mugavalt riietuda. Esimesel vabal hetkel õmblen endale võimalikult viisakad ja väga mugavad kodupüksid :)
  • mulle on hunnik enda õmmeldud seelikuid. Mõni neist seisab juba tükk aega kurvalt kapis ja ootab õiget aega. Seega seelikute õmblemine tuleks lõpetada ja keskenduda pükstele ja pluusidele :) Lisaks võiks viisakaid riideid ka õmmelda - koduseid on hunnikutes nagunii. 

Tänase riietuse kohta peale kahte eksamit juba eraldi postitus :) Mul on midagi täitsa uut seljas!

Comments